Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ladyzwien schreef:ik wil idd ook leren rijlaarsen maar ik ga gewoon naar divoza denk ik maar ik heb het probleem moet er ook mee kunnen springen en crossen dus ze moeten niet te hoog zijn
mariekepiet schreef:ladyzwien schreef:ik wil idd ook leren rijlaarsen maar ik ga gewoon naar divoza denk ik maar ik heb het probleem moet er ook mee kunnen springen en crossen dus ze moeten niet te hoog zijn
even een tip, ik ben er vandaag geweest (heteren) en daar zijn nu de petrie standaard in de aanbieding met 40% korting. heb ze nu voor 180 euro

) domirenza schreef:ik kijk eigenlijk vooral of ze bij mijn kuiten goed zitten want ik heb wel beetje dikke kuiten als je ze in het begin al een klein beetje moeilijk aankrijgt en je koopt ze toch kom je er later niet meer in ( is mij overkomen)
domirenza schreef:ik kijk eigenlijk vooral of ze bij mijn kuiten goed zitten want ik heb wel beetje dikke kuiten als je ze in het begin al een klein beetje moeilijk aankrijgt en je koopt ze toch kom je er later niet meer in ( is mij overkomen)
dus nu heb ik er ritsen in laten zetten bij de schoenmaker en daardoor is de schacht ook weer iets wijder geworden en past alles gewoon weer

mariekepiet schreef:zakken ze eigenlijk heel veel, want bij mij waren ze eigenlijk een centimetertje te laag, ze zei dat het kon maar iets hoger had ook nog gemogen. niet dat ik straks met enkellaarsjes loop!? hoewel, dan wordt het mischien wel de niewe trend, hihi
mariekepiet schreef:domirenza schreef:ik kijk eigenlijk vooral of ze bij mijn kuiten goed zitten want ik heb wel beetje dikke kuiten als je ze in het begin al een klein beetje moeilijk aankrijgt en je koopt ze toch kom je er later niet meer in ( is mij overkomen)
wat gek,
tegen mij zeiden ze dat je er in het begin niet te makkelijk in moet komen, omdat ze uitlopen