Derby Style/Königs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

dondeyne

Derby Style/Königs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 10:48

Ik heb een paar weken geleden de Derby Style besteld, omdat ik het fijne zachte laarzen vond met een erg apart, mooi stiksel. Omdat deze laarzen eigenlijk een kerstcadeau waren en het al bijna kerst was, heb ik gister de paardrijwinkel gebeld met de vraag wanneer mijn laarzen er zouden zijn want ze hadden verzekerd dat ze op tijd klaar zouden zijn..

Nu vertelde de winkel dat de laarzen er pas eind januari zouden zijn, maar omdat ze toch iets wilden hebben voor de kerst hebben ze ook eenzelfde soort laars van Königs besteld in mijn maten. Ook een hele soepele laars met rits aan de achterkant maar wel wat duurder. Maar omdat we deze mensen kennen en ze het zo stom vonden hoe het was gelopen mag ik deze laarzen wel voor die prijs hebben. Nou ben ik echter heel erg aan het twijfelen! Ik denk dat de kwaliteit van Königs veel beter is, maar toch denk ik die andere mooier te vinden (maar ik kan de Derby dus niet meer aan zien voordat ik de Konigs kan kopen).

Wat zouden jullie doen? Zit er echt zoveel verschil in kwaliteit tussen Konigs en Derby? En weet iemand hoeveel je ongeveer betaalt voor een soepele Konigs laars met rits achter? (De Derby zijn nl 275 euro)

marloezzke

Re: Derby Style/Königs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:04

de konings zijn absoluut beter!
er is een konings model op de markt van kalfsleer (dus heel soepel) van 290,- euro, deze prijs kan omdat de laars niet uit 1 stuk leer gesneden is.
konings is absoluut beter!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 19:58

Ik ben net in de winkel geweest (wat eerder dan verwcht omdat mijn moeder plotseling langskwam) en ik ben toch voor de Konigs gegaan.. Ze waren twv 495 euro maar heb ze nu dus voor 325. Scheelt toch behoorlijk wat! Ze voelden echt zo veel beter aan dat ik dat mooie stikseltje van de Derby maar heb laten zitten Lachen

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 20:02

Ik heb Könings en ik ben er heel tevreden over Lachen
Dat is wel een fijne korting Knipoog

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 22:52

goede keuze :J ik heb ook zitten twijfelen tussen de derby style en konigs favorit benelux. Ben uiteindelijk toch voor de konigs gegaan, betere en mooier laars vind ik zelf.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:25

Een goede keuze! Je hebt dus nu niet alleen geluk met de prijs maar zeer zeker ook met de snelle levertijd (?!?!?!). Het kan bijna niet anders dat deze laarzen al ergens klaar stonden, want als je nú laarzen bestelt bij Königs, heb je ze ook pas volgend jaar tenzij het een model is wat op voorraad wordt gehouden (en dat zijn er niet zoveel).

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 16:03

Ja het was de Konigs Prince. Ik had hiervoor ook konigs, maar die waren erg stijf en als je van konigs soepele wil én een goede laars ben je dus inderdaad meteen 500 euro kwijt..
Ik denk inderdaad dat ze de laars al ergens hadden staan alhoewel ze zeiden dat ze hem hadden besteld (tegelijk met de Derby dus dat is wel al ruim anderhalve maand geleden) maar hoe het precies zit weet ik niet.. ik ben er in ieder geval blij mee Haha!

Ik vind overigens nergens de Prince op internet maar het staat wel op de doos.. Weet iemand hoe dit kan? Is dit misschien omdat het een ander model is met rits ofzo? En dat ze het dan zo noemen..?

ClaudiaFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 20:21

Wat heb jij geluk dat ze zo vroeg geleverd worden Knipoog
En je hebt top kwaliteit,daar mag/kan je zeker van zijn!!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:41

Ik zou zeker voor de Konigs gaan!!!!!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:02

heeft ze al gedaan Knipoog
Ik zou ook voor königs gaan, de favorit benelux (ofzoiets) lijkt me wel wat, (daarentegen vind ik de rectiligne "Wien" en "Oslo" mooier).

Heb je al foto's Lachen?

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:09

Oh haha, had ik overheen gelezen! Lachen

annie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:06

ik heb de derbys nu al 1.5 jaar en vind ze super fijn zien er nog als nieuw uit en heb ze de hele dag aan...

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 10:41

Foto's zal ik binnenkort even maken! Heb er gister voor de eerste keer mee gereden en ze zitten heerlijk! Denk dat ik heel blij ben dat ik voor deze ben gegaan ipv derby's.. Kan er trouwens ook meteen geweldig mee lopen Haha!!