Ik heb een paar weken geleden de Derby Style besteld, omdat ik het fijne zachte laarzen vond met een erg apart, mooi stiksel. Omdat deze laarzen eigenlijk een kerstcadeau waren en het al bijna kerst was, heb ik gister de paardrijwinkel gebeld met de vraag wanneer mijn laarzen er zouden zijn want ze hadden verzekerd dat ze op tijd klaar zouden zijn..
Nu vertelde de winkel dat de laarzen er pas eind januari zouden zijn, maar omdat ze toch iets wilden hebben voor de kerst hebben ze ook eenzelfde soort laars van Königs besteld in mijn maten. Ook een hele soepele laars met rits aan de achterkant maar wel wat duurder. Maar omdat we deze mensen kennen en ze het zo stom vonden hoe het was gelopen mag ik deze laarzen wel voor die prijs hebben. Nou ben ik echter heel erg aan het twijfelen! Ik denk dat de kwaliteit van Königs veel beter is, maar toch denk ik die andere mooier te vinden (maar ik kan de Derby dus niet meer aan zien voordat ik de Konigs kan kopen).
Wat zouden jullie doen? Zit er echt zoveel verschil in kwaliteit tussen Konigs en Derby? En weet iemand hoeveel je ongeveer betaalt voor een soepele Konigs laars met rits achter? (De Derby zijn nl 275 euro)