Ik heb eerst in de binnenbak losgereden, daar hingen spiegels en Razin vond het eerst heel eng. Ze was ook heel druk voor haar doen. Het liep iets in dus ik moest eerder starten. Ik mocht een rondje in de ring rijden met andere hekjes dan waar ze vorige keer in moest lopen. Ze vond het ontzettend spannend allemaal, maar de proef ging redelijk. Kreeg nog een leuk compliment van een omstander.
Voordat ik de tweede proef moest rijden werd Razinda opeens heel lastig, ze bleef aan een stuk door hinniken. In mijn proef bleef ze dit doen, en gooide steeds haar hoofd wat omhoog tijdens het hinneken, er gingen ook heel veel dingen fout, zoals aangalopperen in de middendraf, overgangen slordig etc. In mijn eerste proef had ik wel een punt verwacht maar van de tweede wist ik het niet zeker.
Bij de prijsuitreiking was ik in de eerste proef 1e met 167 punten! Maar....in de tweede proef was ik ook 1e, en nu met 173 punten!!

Dit was de slechtste proef van de 3 wedstrijden maar met de meeste punten, zo apart! De tweede plek had 163 punten, 10 punten verschil dus, ik kan het nog steeds niet geloven...

Maar goed, ik heb er weer 3 bij en nu heb ik er 7 in de B. Ik moet van iedereen L1 gaan starten maar ik weet het nog niet zeker...

Kanjer Razinda...