Deken laten maken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marianna

Deken laten maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 10:47

Mijn regendeken is helemaal kapot, overal kleine gaatjes en een wat grotere winkelhaak.

Heeft er iemand een idee om dit zelf te maken of te laten doen?

LADPR

Re: Deken laten maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:14

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:20

Dank je voor de tip, da's voor ons ook wel redelijk dichtbij!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:25

Ja heb mn eerste kapotte deken er heen gebracht werd allemaal geen probleem zei ze word hij gelijk gewassen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:28

Hebben ze het dan ook netjes gemaakt?
En als je alleen wil laten wassen, hoe lang ben je m dan kwijt?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:30

Ik heb geen idee is de eerste pas met reparatie houden ze twee weken aan. Alleen wassen zal wel veel sneller gaan denk ik

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 14:55

Oke, ik woon daar helaas niet in de buurt. Is het bijvoorbeel ook niet te doen met van dat tentenreparatiespul...

Het grote gat heb ik nu even gemaakt met ducktape, maar dat zal ook niet eeuwig blijven zitten...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:05

Ik heb geen idee

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:38

marianna schreef:
Mijn regendeken is helemaal kapot, overal kleine gaatjes en een wat grotere winkelhaak.

Dan zou ik er persoonlijk over na gaan denken een nieuwe te kopen. Een deken zal nooit zo waterdicht meer worden als voorheen. Dat is mijn mening iig.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:41

Maaik schreef:
marianna schreef:

Dan zou ik er persoonlijk over na gaan denken een nieuwe te kopen. Een deken zal nooit zo waterdicht meer worden als voorheen. Dat is mijn mening iig.

Klopt en als je eerst van dat tentenspul moet halen + de lijm ofzo ligt eraan waar je het mee vast maakt, haal je uit het geld ook wel een nieuw dekentje Knipoog

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:45

Ja idd. Ik heb ook gelijk een nieuwe deken gekocht toen er een klein winkelhaakje inzat Bloos
Ik zou het niete ens aandurven als je pony (in mijn geval geschoren is) en dan die deken doorlekt omdat die niet goed gemaakt is!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:45

Ik breng mijn deken altijd naar de tuigmaker hier in het dorp. Zijn zoon maakt dekens, en tot nu toe heeft hij onze dekens (die we niet bij hun gekocht hebben) altijd heel netjes gemaakt.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 21:43

Misz_shul schreef:
Maaik schreef:

Klopt en als je eerst van dat tentenspul moet halen + de lijm ofzo ligt eraan waar je het mee vast maakt, haal je uit het geld ook wel een nieuw dekentje Knipoog

Het gaat hier wel om dekens van het merk rambo, andere goedkope dekens passen niet goed op mijn paard.

Ik wil eerst wachten met een nieuwe deken kopen / of duur laten maken gezien het feit dat het rangorde probleem nog niet helemaal is opgelost in de groep.

Wat ik graag wilde weten is, of het mogelijk is om met huis - tuin - en - keuken middeltjes een deken te maken.

Mijn paard staat niet buiten wanneer er stortregens verwacht worden, en mocht ze nat worden dan is er altijd nog wat anders wat op kan. Dus 100 % waterdicht hoeft ie niet te zijn als hij een klein buitje maar overleefd...