Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Cassidy schreef:Overigens lijkt me het boek in de link van de TS eerder een soort overzicht wat er allemaal aan verschillende benaderingen zijn binnen de NH, dan een echt leerboek. Zoiets is er al van Marike Coverdale, " Het paard als partner" .
En welk boek van Monty vind jij dan zo leerrijk Karoliefje? Hij heeft er namelijk een aantal geschreven...

Isalover schreef:waarom niet meerdere boeken? das veel beter! kan je dingen uit verschillende kanten zien en kan je de methode kiezen die het beste bij jou en je paard passen
Botervlieg schreef:Inge Teblick!

boek is beter als monty schijnt8-) ik krijg het boek met kerst dus ik weet het nog niet maar Pat parelli is ook zeker goed!! en je vind er uiteraard grondwerk in! 
Cassidy schreef:Zelfde vraag aan Mnon_Spetter als aan Karoliefje (waar ik overigens nog steeds geen antwoord op gekregen heb): welk boek van Monty Roberts vind je een aanrader voor iemand die aan grondwerk wil doen?

Karoliefje_ schreef:maar overigens zijn alle boeken van Monty goede, leerzame boeken.