Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb ik ooit eens gehoord van een manegehouder in het buitenland. Miss_Montana schreef:Volgens mij is het wel goed. Ze hebben iig goede maneges uitgekozen om vakantie bij te vieren. Het enige wat ik wel weet is dat veel maneges niet echt blij zijn met time-out, aangezien time-out 80% van de opbrengst van de reissom voor zichzelf houdHeb ik ooit eens gehoord van een manegehouder in het buitenland.
Marsu schreef:ik heb een aantal jaar geleden een reis geboekt die ook in hun catalogus stond. Ik heb deze toen rechtstreeks geboekt bij het bewuste ruitersportcentrum. Dit scheelde toen ong. 100 euro. Gewoon even zoeken op internet.

ikke schreef:Hoeveel procent van de prijs was dat? Enne, wat heb je nog allemaal zelf moeten regelen (=tijd) wat anders gewoon door hen gedaan zou zijn?
Als je overal de weg weet, niks hoeft uit te zoeken maar gewoon kunt boeken, dan heeft het wel nut, maar als je dagen bezig bent om de reis zelf te regelen, dan kun je je afvragen of het de moeite is.
Als ik m'n vakantie in GB boek, dan is dat rechtstreeks. Ik ken de tent waar ik heen ga, ik weet waar ik de boot ga boeken en de weg weet ik ondertussen ook vrij goed in GB, dus ja, ik doe het ook zelf. Maar niet iedereen weet in half Europa de weg en niet iedereen dondert gewoon de zooi in de auto en vertrekt.
T@nj@ schreef:Laatste reactie in dit topic was een maand terug. Inmiddels loopt er ook een nieuw topic over Time-Out: viewtopic.php?f=163&t=722326&view=unread#unread