Hoelang zijn de aigle ecuyer xh laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje269

Hoelang zijn de aigle ecuyer xh laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 19:55

Hoi
ik heb een vraagje ik heb altijd een probleem met laarzen omdat ze te kort zijn en anders weer te breed. ik heb dunne lange benen.
Weet iemand hier hoelang de aigle ecuyer xh(extra lang) zijn ? en of ze ook een echte smalle kuit maat hebben?

_Lorette_

Re: Hoelang zijn de aigle ecuyer xh laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:11

De Aigle Ecuyer XH heeft, geloof ik, vanaf maat 39 alleen kuitmaat M of groter. (Ik hoop dat ik het zo goed vertel, ik ben er niet zeker van of dit vanaf maat 39 is, of nog eerder.) Dit is doorgaans niet echt een probleem voor de mensen die in een ander model kuitmaat S hebben, omdat ze niet groot uitvallen.
Ik had ook altijd kuitmaat S, maar aangezien ik maat 39 heb hadden ze alleen een kuitmaat M voor mij. Ik vond dat erg jammer, maar de laarzen bleken prima te zitten.
Ik heb de laarzen nog wel ergens in de kast staan. Ik wil ze eventueel wel voor je opmeten. Ze zijn een stuk langer dan de simpelere laarzen van Aigle, maar lang niet zo hoog als een leren dressuurlaars.

Lautje269

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 17:43

Oke ja ik heb maat 37 en me oude laarzen waren iets van 35 cm egt veel te laag:S maja daar kwam ik pas egt achter met rijde. als je wil mag je ze op mete alvast bedanktt
Groetjes Laura

Kimmy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:46

Die laarzen heb ik ook. Ik heb namelijk ook last van lange stelten en ook nog eens grote voeten. Draag ze alleen met baggerweer en wedstrijden, maar ik vindt ze prima. Zeker hoog genoeg en niet automatisch een brede kuit.

Lautje269

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 17:49

Okee dan moet ut bij mij wel gaan goed komen : Pling ik ga morgen naar Divoza Haha!