Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nickyu schreef:nieuwe chip + paspoort is dus nog goed koper als duplicaat?
is dat geen optie dan , kan je direct juiste gegevens opgeven
nickyu schreef:tja daar maken ze het dan toch zelf naar als een duplicaat 2 x zo duur is als nieuw
en dat is toch ook wat wij nu gedaan hebben
met het reeds aanwezige nr nieuw papier (lees paspoort..) aangevraagd
voor pablo kunnen we niet eens een duplicaat aanvragen ..
niemand weet waar en of er een origineel rond dwarrelt
daar niemand mij meer kan vertellen dat er een belgische chip in zit van 10jr oud ... verder is alles onbekend
vraag me eerlijk gezegd echt af of wanneer je nu nieuw papier aanvraagt met oude chipnr
of ze daar moelijk over zouden doen ..
bij ons tot nu toe iig nog niet
twinducklin schreef:qua DNA is dat niet meer mogelijk. Haar vader is Kameraad en die is al lang overleden, zijn geboortejaar is als ik me goed herinner zo uit me hoofd 1969..
Haar moeder is vorig jaar overleden, dus dat is echt niet meer te achterhalen. Wel heeft ze nog een volle zus, maar weet ook niet of deze nog leeft.
Ik vind het gewoon moeilijk, omdat het vanaf 1 januari verplicht is om een paspoort te hebben, maar om een dublicaat aan te vragen ben ik ook 182.50 kwijt, en dat voor een dublicaat waar de gegevens niet eens van kloppen..
WendyBZ schreef:twinducklin schreef:qua DNA is dat niet meer mogelijk. Haar vader is Kameraad en die is al lang overleden, zijn geboortejaar is als ik me goed herinner zo uit me hoofd 1969..
Haar moeder is vorig jaar overleden, dus dat is echt niet meer te achterhalen. Wel heeft ze nog een volle zus, maar weet ook niet of deze nog leeft.
Ik vind het gewoon moeilijk, omdat het vanaf 1 januari verplicht is om een paspoort te hebben, maar om een dublicaat aan te vragen ben ik ook 182.50 kwijt, en dat voor een dublicaat waar de gegevens niet eens van kloppen..
Zegt de NDR dat? Ze zouden namelijk wel het signalement moeten hebben en daarvan gewoon een paspoort kunnen maken.