goedkoop : 69,95 met hele dunne voering,waterdicht. Normaal, zo'n 110 euro, uit mijn ervaring met dekens dan hea... meningenzullen wel verschillend zijn.. Maar ik heb pas een hele mooie , regendichte 200 grams, winterdeken gkeocht, netjes afgewertk voor 70 euro! maar vaak kom je toch wel gauw boven de 100.... xxmellaniexx
Ik heb een 200 gramms voor 60 euro gekocht en een 350 gramms ook voor 60 euro, allebei outdoordekens.. Als je op markten zoals de Hedelse Markt enzo kijkt heb je 400 gramms dekens voor 35 euro.. Dus dat is wel goedkoop..
Mijn staldeken was €40, - (wel tweede hands) Outdoutdeken was €50,- (aanbieding) Onderdeken was €15,- Zweetdeken was €30,- En regendeken was €79,- Bijna alle dekens waren aanbiedingen dat scheelt.
Een 'normale' staldeken zal tussen de 30 en 60 euro liggen.
Laatst op de paard en koets een waterdichte deken (maat 205) gekocht met 300 grams vulling voor 39,95. Laatst dat ook betaald bij de divoza voor een deken van 175 waterdicht, ongevoerd.
Ik betaal eigenlijk nooit meer als 50 euro voor de dekens, het is even zoeken, maar zeker goed te vinden! (en nog geen last gehad van slechte pasvorm en kwaliteit ofzo, misschien heb ik een makkelijk paard )