Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sjorsie schreef:500 als je hem volledig in de verzekering wilt hebben
horse_adorer schreef:Nou voor 200 euro kan je inderdaad niet echt zeker zijn dat het paard gezond is. Maar bij mij hadden ze mijn tweede paard helemaal 100% bekeken. Het was echt geweldig. Zo kan je wel met zekerheid zien of het paard gezond is, of afwijkingen heeft.
! Jackywhite schreef:sjorsie schreef:500 als je hem volledig in de verzekering wilt hebben
De prijs heeft niks met een verzekering te maken. Mijn beide ouders zijn werkzaam in de verzekeringen. mijn moeder heeft paarden verzekeringen gedaan.
(voornamelijk rensport). Zolang de fotos maar goed zijn , en het bedrijf die de fotos maakt een erkand bedrijf is.

Jackywhite schreef:sjorsie schreef:500 als je hem volledig in de verzekering wilt hebben
De prijs heeft niks met een verzekering te maken. Mijn beide ouders zijn werkzaam in de verzekeringen. mijn moeder heeft paarden verzekeringen gedaan.
(voornamelijk rensport). Zolang de fotos maar goed zijn , en het bedrijf die de fotos maakt een erkand bedrijf is.