ongeveer een maand geleden heeft mijn oom een pony gekocht... en nu hij er iets meer mee is gaan doen wil het beestje niet bepaald meewerken...
toen het beestje net bij hem stond was al bekend dat ie snel uitsloeg naar andere pony's en ook met hoeven uitkrabben wilde die nog wel eens een beetje uithalen, hier werd verder ook niks achter gezocht... aangezien het beestje nog moest wennen...
maar nu heeft ie dus vorige week een paar keer achter elkaar gericht uitgehaald terwijl er iemand naast liep...
op stal was hij al niet te vrolijk (oren vaak in de nek) maar dat was acceptabel, nu wil die je ook al de stal uitslaan als je hooi brengt ofzo
mijn vraag is nu... is dit een verborgen gebrek?
het lijkt in mijn ogen geen kwestie van niet klikken, want een paard gaat niet opeens zo uithalen terwijl je er gewoon langsloopt en hij doet het bij meerdere personen
ik dacht eigenlijk dat je een paard met gebrek zo terug kon brengen, maar zijn hier nog regeltjes voor?
ik heb trouwens goed gezocht hier op de site, maar kon niks vergelijkbaars vinden!
alvast bedankt voor de antwoorden
normaal prik ik altijd door mooie verhaaltjes heen, maar nu blijkt wel weer ookal let je nog zo goed op er zijn altijd mensen die je bedonderen!