Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:De petriechaps vind ik echt verschrikkelijk. Ik heb ze aangehad! Ze zijn zo verschrikkelijk stug en stijf en ze sluiten niet mooi aan om de kuit en schoen. Ze zijn er volgens mij wel in het bruin, want een ex-klasgenootjes wou ze toen bestellen.
Ik heb voor concoursen chaps van De Niro. Ze zijn erg duur (€150,-) maar super fijn.... Ze zijn er in het bruin en in het zwart.
Ik denk dat je gewoon het beste naar meerdere ruitersportzaken kan gaan om te kijken wat ze allemaal hebben.
ineke_ schreef:rowo schreef:De petriechaps vind ik echt verschrikkelijk. Ik heb ze aangehad! Ze zijn zo verschrikkelijk stug en stijf en ze sluiten niet mooi aan om de kuit en schoen. Ze zijn er volgens mij wel in het bruin, want een ex-klasgenootjes wou ze toen bestellen.
Ik heb voor concoursen chaps van De Niro. Ze zijn erg duur (€150,-) maar super fijn.... Ze zijn er in het bruin en in het zwart.
Ik denk dat je gewoon het beste naar meerdere ruitersportzaken kan gaan om te kijken wat ze allemaal hebben.
Ik vind de petrie chaps heel erg fijn juist, sluiten heel mooi om mijn been heen en ook bij de schoen (ik heb zwarte chaps trouwens en heb ze gecombineerd met ariat schoenen.
Mareska schreef:Ik geloof dat Remember op bokt ze heeft!