Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Margreet schreef:Hij heeft nog geen trekhaak
Maar voordat ik die eronder laat zetten eerst eens rondkijken of het überhaupt kans van slagen heeft.... Jij denkt dus van wel?
Auto heeft meer dan 3 ton op de teller, maar motor en bak zijn in 2004 vervangen en daarna niet veel meer gereden, dus dat zit wel goed.
(over het verbruik gaan we het niet hebben.......) 
Margreet schreef:Maar hoe zit dat verzekeringstechnisch dan?
Dat is voor deze auto geen probleem gelukkig om dat te regelen.
Margreet schreef:Ik haal even m'n eigen oude topic omhoog....
Het is allemaal wat anders gelopen, auto heeft nog steeds geen trekhaak. Maar ik zit er nu toch heeeeeeel serieus over te denken om dat binnenkort in orde te (laten) maken. Maar 100% overtuigd ben ik toch nog steeds niet, ben nogal zuinig op m'n auto en ik vind het eigenlijk wel heel lelijk....![]()
Auto heeft overigens inmiddels zeer groot en grondig onderhoud gehad en is wat gekieteld en heeft nu dik 200+ pk, dus het zou toch moeten gaan.... Voor het koppel zou ik even op de uitdraai van de vermogensbank moeten kijken (ligt thuis), maar dat was ook zeer acceptabel en max. beschikbaar bij ong. 3000 toeren.
Zouden hulpveren achter nog aan te raden zijn?
capraibex70 schreef:Even off topic: wat een geweldige auto!!!!
Wij hebben ook een Saab, een uit ik meen 1996 (turbo diesel special edition blablabla), en die trekt met gemak 2 paarden. Ding is beresterk, maar daar staan ze dan ook om bekend.
Nogmaals, super mooie auto!

gaat worden.
Heb deze auto nu ruim anderhalf jaar en ik ben er wel aan gewend. De spiegels zijn prima
Mijn oprit is maar heel smal en ik moet er achteruit op steken komend vanaf een drukke weg, dus dan leer je het snel genoeg.
(ok, dat kan wel met de Fietstas, maar dan wel met een lange aanloop!).
(al heeft die van mij nog wel een ouderwets "turbogat", maar dat heeft ook wel weer z'n charmes)
WAT een gave bak, Margreet! spicegirl schreef:re zit helaas een verschil tussen kunnen en mogen trekken. een gewone personenwagen, ook een mercedes, mag geen 2 paards geladen trekken!