Buitenritten omgeving Amersfoort/Barneveld: Gelderland.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Buitenritten omgeving Amersfoort/Barneveld: Gelderland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 20:44

Ja na veel gespeur op Google en de zoekfunctie dan toch maar een topic.
Ik heb zelf 2 jaar les gehad, en heb nu al weer ruim 2 à 3 jaar niet meer gereden, en het begint behoorlijk te kriebelen om weer eens op een paard te stappen. Dus wil ik gewoon eens lekker een paardje ergens huren en er mee op buitenrit gaan. Nu is mijn vraag bij welke manege in Gelderland dat kan? Het liefst in de buurt van Barneveld/Amersfoort. Ik heb al wel twee adressen op het spoor: een manege in Voorthuizen en de Beeksehoeve in Otterlo. Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt! OK dan!

magicrover

Re: Buitenritten omgeving Amersfoort/Barneveld: Gelderland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:22

Volgens mij kan het bij het Hof van Ede op de Vossenveldseweg in Ede. Ze hebben ook een internetsite, dacht dat het allemaal Tinkers zijn. Iets verder De Veluwe Ranche in Hoenderloo.

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:43

Ik heb zelf 2 jaar les gehad, en heb nu al weer ruim 2 à 3 jaar niet meer gereden, en het begint behoorlijk te kriebelen om weer eens op een paard te stappen. Dus wil ik gewoon eens lekker een paardje ergens huren en er mee op buitenrit gaan.

ik denk niet dat een manege jou met je rijachtergrond zomaar een paard meegeeft....maar goed...

maar misschien kun je wel ergens in groepsverband mee...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:38

Je kan ook kijken op www.aequor.nl gewoon op de paardenhouderij bedrijven in de buurt zoeken en eens bellen voor de mogelijkheden...

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:58

de Hof van Ede is per 1 november verhuisd naar ergens een stuk verder weg, dus dat is waarschijnlijk voor jou geen mogelijk heid.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 17:35

Bedankt voor de reacties!
De Hof van Ede heb ik wel eens wat over in de krant zien staan; met buitenritten met Tinkers dacht ik Lachen Die lijkt me ook erg leuk. Lachen

@Cartouchje; het maakt mij niks uit of ik in groepverband mee zou moeten hoor; vind ik ook prima! En heel begrijpelijk Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:32

Op dezelfde Vosseveldseweg zit een Manege de Woelige Stal, die organiseert ook buitenritten.

mer_bren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 14:19

Paula schreef:
Ja na veel gespeur op Google en de zoekfunctie dan toch maar een topic.
Ik heb zelf 2 jaar les gehad, en heb nu al weer ruim 2 à 3 jaar niet meer gereden, en het begint behoorlijk te kriebelen om weer eens op een paard te stappen. Dus wil ik gewoon eens lekker een paardje ergens huren en er mee op buitenrit gaan. Nu is mijn vraag bij welke manege in Gelderland dat kan? Het liefst in de buurt van Barneveld/Amersfoort. Ik heb al wel twee adressen op het spoor: een manege in Voorthuizen en de Beeksehoeve in Otterlo. Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt! OK dan!

ponyclub ponypret in woudenberg. rij ik zelf ook;) pb me maar als je interesse hebt!