ik ben op zoek naar de moeder van mijn tinkermerrie. ze heet shanna en ik heb begrepen dat ze nu ergens in friesland moet staan. het was mijn vaste rijpaard op de manege en ik wil erg graag weten hoe het met haar gaat. ik weet het niet zeker maar, ik denk dat ze is aangesloten bij het nederlandse tinkerstamboek, er stond een stukje met haar naam op de site. mijn merrie serena lijkt sprekend op haar moeder, zelfs veel van haar vlekken zijn hetzelfde. shanna moet nu ongeveer een jaar of 15 zijn gok ik. ze heeft een jaar geleden nog een hengstenveulen gekregen dat sylvano heet. dus als je een tinkermerrie kent of hebt die wel verdacht veel op die van mij lijkt, neem alsjeblieft contact met op want ik zou het erg fijn vinden als ik wist hoe ze er nu bij staat.
Ik kan het heel goed fout hebben hoor, maar volgens mij hing er in de kantine van de Sandy Road Ranch in Ee een foto van Shanna, bij de zee. Van de foto kan ik me niet bijster veel herrineren, de naam deed een belletje rinkelen... Misschien moet je Fasilia of Memmie even een pb'tje sturen (zij zijn van de SRR).
Succes!
vanillebaby
Geplaatst: 13-07-18 20:57
Het is twaalf jaar geleden maar zoek je Shanna nog steeds? Er staat een tinker met die naam bij ons in de omgeving. Graag bericht als je meer wilt weten