Pasvorm WeatherBeeta Freestyle dekens slecht?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alytje

Pasvorm WeatherBeeta Freestyle dekens slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 17:16

Ik heb voor mijn paard een Weather Beeta Landa Freestyle deken met halve hals. Alleen nu ben ik niet echt tevreden over de pasvorm van deze deken. De deken heeft van die korte loopsplitten aan de voorkant, die volgens mij voor geen meter werken, mijn paard kan er iig niet 'vrijer' door bewegen, wat wel door WB wordt beweerd.
Hierdoor heeft mijn paard nu ook al mooie kale plekken op zijn borst..

Dus mijn vraag, hoe vinden jullie de pasvorm van deze WB 'Freestyle' dekens? Vinden jullie hem slechter dan de pasvorm van de 'gewone' WB dekens?
Ik vind het iig geen vooruitgang

Strohalmpje

Re: Pasvorm WeatherBeeta Freestyle dekens slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:46

Ik heb een weather beeta landa combo en daarvan is de pasvorm wel erg goed... volgens mij valt deze deken ook onder de freestyle

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:21

Strohalmpje schreef:
Ik heb een weather beeta landa combo en daarvan is de pasvorm wel erg goed... volgens mij valt deze deken ook onder de freestyle

De Freestyle dekens zijn die dekens met kleine loopsplitten aan de voorkant van de deken.

Ik heb een Orican Freestyle, past erg goed op mijn paard, ik heb ook een standaard Landa en die past ook perfect.

Het enige dat mijn paard nog beter past zijn Horseware dekens.

Per paard verschilt het denk ik heel erg hoe een deken past, de maten van een deken zijn natuurlijk gemiddeld (=confectie)

Strohalmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:30

Ben het helemaal met ineke eens! ik heb trouwens ook een freestyle want heb ook kleine loopsplitten aan de voorkant Knipoog