Volgens mij zijn hier al een aantal topics over geweest Ik vind ze erg handig, ze zitten niet in de weg als je ze meeneemt (weegt niks en hangt om je middel) en als het regent kun je ze uitrollen en blijf je lekker droog. Het uitrollen zelf te paard is wel wat lastiger, daar moet je eigenlijk eerst even in de bak op oefenen voordat je dat in het bos gaat doen.
ik heb ze! en ik vind ze handig,je doet ze om als een riem,en als het gaat regen,flap je ze uit,en verder rijden maar,de regen loopt van je jas op de rainlegs,en van je rainlegs op je laarzen.
Ik vind ze erg fijn, enkel bij ernstige regen word het bij mij bij de bandjes een beetje natiig, maar dat zijn 2 kleine plekjes, dat is te verwaarlozen.
ik heb ze ook. bij hele erg regen worden de onderkant van m'n benen wel heel erg nat en de bovenkant blijft droog! maar voor miezer of voor koude wind zijn ze super!
Kort geleden waren ze bij de Welkoop in de aanbieding voor 19,95. Ze zijn erg handig, maar bij hele harde hoosbuien kan het water via je zadel nog wel eens onder je benen door lopen.