op de manege van mijn vriendin worden pony's mishandeld. Door de manege-eigenaar zelf!
alleen ze durft ze dierenbescherming niet te bellen.(ik ook niet eigenlijk) weet iemand een manier om haar(of mij) over te halen om toch te gaan bellen?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alleen ze durft ze dierenbescherming niet te bellen.(ik ook niet eigenlijk) eejlienu schreef:nou ja, misschien niet heeel ernstig, maar paarden worden besweet op stal gezet, een stal met een kant open. stallen worden nauwelijks uitgemest,, en ze worden keihard in de mond getrokken, en met de zweep geslagen

eejlienu schreef:nou ja, misschien niet heeel ernstig, maar paarden worden besweet op stal gezet, een stal met een kant open. stallen worden nauwelijks uitgemest,, en ze worden keihard in de mond getrokken, en met de zweep geslagen
om te bellen Wallie schreef:eejlienu schreef:nou ja, misschien niet heeel ernstig, maar paarden worden besweet op stal gezet, een stal met een kant open. stallen worden nauwelijks uitgemest,, en ze worden keihard in de mond getrokken, en met de zweep geslagen
ja dat doen ze bij de meeste manege wel.. vooral de beginners... ik liep ooit stage bij een stal en daar werden de pony's geschopt en geslagen.. ik ben toen ik dat zag er gelijk mee gestopt!! maar ik heb ook wellus getwijfeld hoorom te bellen
_minnie_ schreef:
Bericht onderwerp: Re: Dierenbescherming bellen? Reageer met quote
Wallie schreef:
eejlienu schreef:
nou ja, misschien niet heeel ernstig, maar paarden worden besweet op stal gezet, een stal met een kant open. stallen worden nauwelijks uitgemest,, en ze worden keihard in de mond getrokken, en met de zweep geslagen
ja dat doen ze bij de meeste manege wel.. vooral de beginners... ik liep ooit stage bij een stal en daar werden de pony's geschopt en geslagen.. ik ben toen ik dat zag er gelijk mee gestopt!! maar ik heb ook wellus getwijfeld hoor Knipoog om te bellen
bij mijn manege werden de pony's die iemand er af hadden gegooid buiten aan een paal gezet, met h
_minnie_ schreef:ooh,, maakt niet uit hoor.
trouwens, bij die manege ben ik al weg ge gaan, ik vond het vreselijk daar.
geramd en hem daarna aan een paal gezet twee dagen lang zonder eten,kijken of hij dan daarna nog werkt,daar moet je actie tegen voeren ter plekke en je niet bang laten maken door zo;n lafaard!Hier kan ik echt kwaad om worden maar ja dat hebben jullie ondertussen wel gemerkt!
Slecht voor m'n bloeddruk zoiets.