Daar aangekkmen kwamen we Lielle al tegen
. Heb ik met Renske los gereden in de hoop dat ik der moe zou kunnen krijgen. Helaas niet dus.
Mevrouw bleef mega fel
Moest ik de ring in, 90 cm, leek veeeeeeeeeel lager, hindernis 1 zijn we veilig over gekomen !. hindernis 2 weeeeeeeep der naast
en daarna weer verder natuurlijk. Maar ze bleef snel en niet te rijden.geloof dat ik bijna tegen hindernis 4 aanlag met der, een balkjes, en inde dubbelsprong ging het ook te hard maar ze bleef der foutloos op.
eind resultaat en vrij snelle tijd
en 7 strafpunten.ondertussen was Lielle foutloos met der paardje. resultaat 3de plaats en prijs
goedzo hoor !!Ik heb nog hor concour de B gestart en dat ging veeeeel beter, ze was ook een stuk moeer. Enm het ging dus wat gemakkelijker.
Bij hindernis 1 dacht ik dat ik te vroeg naar voren kon en te veel beem geven dus een balk, kreeg der gelukkig goed voor 2, en het ging redel;ijk goed tot de dubbel bij 5, daar heb ik maar ff gezegt HUP HUP
ze was echt moe
Bij 7 weer dezelfde fout als op 1, dus ook een balkje.Maar toch in de B was ik echt niet ontevreden, kwam ik Running ook nog tegen, zag meteen dat zij het was
En me zusje heeft der uitgestept ( renske dan ) en daarna weer op huis aan.de volgende keer start ik maar meteen de B.
groetjes Lara
En volgende week ben ik weer van de partij, wilt oooooit toch eens foutloos de B door