Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

yulan schreef:Als de bak nat ligt gebruik ik vaak géén peesjes (en al zeker geen bandages), omdat het zand + water onder de peesjes echt verschrikkelijk kunnen gaan schuren!
Prisca schreef:yulan schreef:Als de bak nat ligt gebruik ik vaak géén peesjes (en al zeker geen bandages), omdat het zand + water onder de peesjes echt verschrikkelijk kunnen gaan schuren!
Als je uren rijdt heb je idd de kan op kale irrtatie plekken maar de meeste rijden een half uur tot een uur. Met erna goed afspuiten en schoonmaken zal dit niet zo'n vaart lopen.
vind trouwens bescherming van de pezen veel belangrijker dan de kleine kans op een kale plek van een beschermer.
Marije_jiplover schreef:Ik doe in een natte bak zeker wel peesbeschermers om, omdat de kans dat hij een uitglijder maakt en zichzelf een keer flink aantikt groter is in een natte bak. Ik spoel na afloop de benen en de peesbeschermers goed af, en controleer extra goed op wondjes.
Ik heb gewone peesbeschermers van HH, ben ik erg tevreden over.