Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Er zijn ergere dingen en er zijn zoveel paarden de baas. Isalover schreef:tja ik zie zo veel paarden waarvan ik denk dat er veel meer uit gehaald kan worden, en ook genoeg ruiters om me heen die handelen zoals ik nooit zal doen.. ieder zijn eigen manier,, het klinkt nog niet dieronvriendelijk.. het is haar paard.. hou je lekker bezig met je eigen paard, er zullen vast ook wel mensen zijn die jou manier van omgang met je paard niet kunnen.. tja.. meningen verschillen, vrij land

Concorde schreef:Isalover schreef:tja ik zie zo veel paarden waarvan ik denk dat er veel meer uit gehaald kan worden, en ook genoeg ruiters om me heen die handelen zoals ik nooit zal doen.. ieder zijn eigen manier,, het klinkt nog niet dieronvriendelijk.. het is haar paard.. hou je lekker bezig met je eigen paard, er zullen vast ook wel mensen zijn die jou manier van omgang met je paard niet kunnen.. tja.. meningen verschillen, vrij land
Ehh, ik heb niet de bedoeling haar de grond in te boren, ik zie alleen maar dat ze er zo zelf ook niet bepaald gelukkig mee is.
Hoef je niet gelijk in de aanval te gaan
Concorde schreef:Nu het paard inmiddels 5 is en toch al wel een tijd onder het zadel loopt gaat ze er nog steeds mee om alsof ie nog zadelmak gemaakt wordt... Ze longeert haar vooraf een kwartier, prijst het dier de hemel in als ie niets heeft gedaan waardoor zij zou kunnen vallen om het zo maar te zeggen. .
Isalover schreef:mijn vriendin dat.. ze heeft vast wel door dat het niet lekker loopt tussen haar en haar paard, ze vraagt je hulp wel als ze dat wilt. nou kijk dit was een aanval![]()
CARLIJN_ schreef:Tjha je kan er niets aan doen.
Wil ze niet op les of wat dan ook gaan?

)