ik heb een filmpje gemaakt , eigenlijk voor mezelf maar anderen mogen hem natuurlijk ook gebruiken!!
In dit filmpje wordt met pijltjes uitgelegd hoe je moet rijden. Het was wel veeel werk

(voor F-5 B )
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

veel susces! dressagelady schreef:Jeetje, daar moet een werk in hebben gezeten!
Je had natuurlijk ook gewoon de baan op een papiertje uit kunnen tekenen
en zo met een pen of wat dan ook je proef na kunnen 'lopen'.
In ieder geval zo doe ik het meestal als ik een onbekende proef moet rijden!
Veel succes zondag

maar je akn er zeker iemand mee helpen 
CoolFlower schreef:Het ging fout, paard sloeg tijdens inrijden al 2 of drie keer op hol en kon dus niet goed inrijden (het paard houdt er namelijk niet van om alleen te rijden en toen ging ie in rengalop achter anderen aan om ze bang te maken en gingen ze crossen) dus nu heb ik 208 punten (proef ging ook al niet lekker en was slordig) 2 puntjes te kort voor slagen
xxlijntjeexx schreef:CoolFlower schreef:Het ging fout, paard sloeg tijdens inrijden al 2 of drie keer op hol en kon dus niet goed inrijden (het paard houdt er namelijk niet van om alleen te rijden en toen ging ie in rengalop achter anderen aan om ze bang te maken en gingen ze crossen) dus nu heb ik 208 punten (proef ging ook al niet lekker en was slordig) 2 puntjes te kort voor slagen
Jammer zeg! Veel succes bij de volgende proef..
Ik ga in Februari weer denk ik
(dan ga ik es op een ander proberen_) 
Jol1 schreef:Nog even en dan heb je niemand meer nodig die je proefje leest, dan rijd je gewoon op de tomtom.