[PG] Wimpie v.d.Hagewoudtsteegh, leeftijd 1 t/m 4jr!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

[PG] Wimpie v.d.Hagewoudtsteegh, leeftijd 1 t/m 4jr!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 21:06

Ik ben dringend op zoek naar de 2 volgende pony's????

1. Wimpie v.d. Hagewoudsteegh.
Wimpie is een A/B pony'tje en geboren in drenthe en als hengst en is donkerbruin van kleur met een blesje en is nu zo tussen de 1 en 4 jaar oud. Hij is vanuit drenthe verkocht aan een of andere handelaar in Lunteren en die handelaar heeft hem laten ruinen ik weet dat Wimpie een rood halster om had. Het is allemaal heel erg triest en te erg voor woorden hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

2. Winie v.d. hagewoudsteegh.
Winie is een merrie en een shetlander/A pony'tje en ook zo tussen de 1 en 4 jaar oud en ook donkerbruin. En ook Winie is geboren in drenthe en ook aan de een of andere handelaar in Lunteren verkocht tegelijk met Wimpie.

Wat ik nog weet is dat die ene handelaar uit Lunteren ze beiden heeft doorverkocht terwijl er afspraken gemaakt waren, wat hij heeft overtreden. Ik ben sterk en geef die moed niet op want ik zal op een dag Wimpie en Winie zeker terug vinden.

En oja, Wimpie en Winie v.d. Hagewoudtsteegh hebben papieren (of die ook werkelijk zijn meegegeven is een raadsel) maar toch zeg ik het wel. Hun vader is ''Fanster v.d. Gathe''.

Die handelaar uit Lunteren heeft ze beiden doorverkocht in de richting van Belgie, en daarna weet ik dat alleen Winie v.d. Hagewoudtsteegh in die omgeving nog verblijft, en Wimpie vanuit daar is doorverkocht naar Portugal, en hierna loopt mijn spoor tot op heden nog dood.

Deze 2 pony's zijn zeker weten de ernstige dupe geworden van een handelaar die zijn hart niet op zijn goede plek begeert!

Bij deze ook mijn waarchuwing verkoop uw pony (s) nooit aan een handelaar in de omgeving Lunteren.

Wimpie en Winie zijn nog zo jong en op deze leeftijd dan al zo van hot naar her gereisd/gesjeuld wordt.

Wie er zich denkt te herinneren 1 van de pony's te hebben gezien, gekend, of zelfs in bezit heeft gehad die verzoek ik allen contact op te nemen met mij...
Ook al doet de beschrijving maar een beetje aan de omschrijving gewoon reageren ik sta overal voor open..

Anoniem

Re: [PG] Wimpie v.d.Hagewoudtsteegh, leeftijd 1 t/m 4jr!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 22:13

EA GZ PP --> OV.