Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

SatisJ_ schreef:Wat jullie zeggen klopt trouwens niet...... Ik moet m'n paard met een gelpad rijden, omdat ze anders allemaal rare bultjes op d'r rug (zitvlak) krijgt vanwege de combinatie van stof(dekje) en het zweet. Hierdoor gaat het schuiven en ontsteken. Ik rij met wedstrijden(B) ook gewoon met een gelpad, onder het dekje zelf(direct op de rug dus) en ik heb er nog nooit wat over gehoord...... Ik heb het ook nog aan een jurylid gevraagd, en die zei dat het gewoon mocht. Zou wel raar zijn als het niet zou mogen toch??
--> Je mag alleen geen bontje/pad op je zitvlak, onder je zadel mag het wel. 

oosterhoff schreef:waarschijnlijk omdat je als je bijvoorbeeld een bontje erop doet een vastere zit zult hebben ofzo? Ik heb het ook nooit begrepen. Als je dat bontje namelijk in je broek zou stoppen als zijnde luier dan is er geen probleem meer.
Rare jongens van de KNHS
geen enkele mafkees stopt bont in zijn broek

sax89 schreef:gelpad mag.
als een zwarte heb is et wel zo mooi om er een witte hoes over heen te doen

gekkeils schreef:oosterhoff schreef:waarschijnlijk omdat je als je bijvoorbeeld een bontje erop doet een vastere zit zult hebben ofzo? Ik heb het ook nooit begrepen. Als je dat bontje namelijk in je broek zou stoppen als zijnde luier dan is er geen probleem meer.
Rare jongens van de KNHSgeen enkele mafkees stopt bont in zijn broek