wanneer startgeld kwijt?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Saantje

wanneer startgeld kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 11:38

Ik wil me graag alvast opgeven voor de aankomende wedstrijden. Maar als er bijvoorbeeld wat tussen komt en ik kan niet meedoen aan een wedstrijd, ben je dan het startgeld kwijt?
Of tenzij je je afmeldt, ben je het dan niet kwijt?

#Ymke#

Re: wanneer startgeld kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:47

Als je je hebt aangemeld, de startlijst is bekend, dan ben je het gewoon kwijt. Bij sommige verenigingen wil het nog wel eens dat je, als je voor de sluiting van de inschrijfdatum je afmeld, je je geld terug krijgt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:21

als je voor sluiting afmeldt, krijg je altijd je inschrijfgeld terug. Daarna hangt het van de coulance van de club af.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 14:19

Als er iets tussen komt en je meld dan af (na sluiting van de inschrijvingen) ben je je geld kwijt, ik denk niet dat een vereniging zo gek is om jou je geld terug te geven 'omdat er iets tussen komt' in geval van ziekte willen ze nog weleens coulant zijn.

Loves_Johan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:26

Nou met ziekte is bij mij nog nooit voorgekomen dat ze dan geld terug geven. Alleen als er bijvoorbeeld wat is met je paard, en je daar een verklaring van hebt van de dierenarts. Ook is het geen reden dat je paard/pony is verkocht,want dat heb ik ook wel eens gehad, en krijg je je geld ook niet terug!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:09

Dan is je paard toch ziek als je de DA laat komen? Dat bedoelde ik met ziekte, ziekte van het paard niet van de ruiter.