mijn paard (kwpn merrie) is in de stal vaak verveled bijten anvallen(met hooft omhoog op je afrennen).
dat is volgens mij dominand ze krijgt dan een tik. der oortjes gaan dan weer naar voren. even later probeert ze me weer te bijten. als ik uit de stal ga en de deur dicht doen gaan der ooren in der nek en bijt ze in de tralies. als ik de stal dan weer open doe gaan der ooren weer naar voren. en waneer ze uit de stal gaat en we zijn buiten begint ze met der hoofd omhoog te rennen (ik der proberenvast te houden). ze staat nu 3 weken op die stal. daarvoor stond ze op een manege waar niemand der leuk vond ze stond achter een schot en werd vaak geslachen omdat kinderen bang voor der waren.
ze zoudan ook worden geslacht toen hebben we der vluch gekocht. in stal kan ze ook heel lief zijn en houd van knuffelen. maar vooral bij vremden valt ze aan. en soms bij mij. met rijden is ze wel braaf en snel (op de manege wou ze niet lopen en liep achter uit en bokten iedereen der af) ze gaat wel vaak er vandoor.
maar doet erg der best. 
. Maar met rijden heeft ze nu wel egt plezier. ik ben er ook achter gekomen wie der vader (ulster) en opa (nimmerdor) zijn en dat zijn springpaarden dus ik ben ook wat meer met der gaan springen en ze houd er egt van
) en ik denk dat ze dat gewoon heel snel heeft door gehad.