Wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

floorxocean

Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 17:37

hoojj..

ik had een vraagje, mijn paard kan niet zonder andere paarden, en is daarom dan best vervelend als ze alleen staat.
Dus als ik met der naar buiten wil.. gaat ze stijgeren enzo.

Wat kan ik hier aan doen?

x

Vliendertje

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:39

proberen om iemand mee te krijgen op buitenrit...
iemand op de fiets etc.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:40

langzaam opbouwen. Die van mij kan het ook niet, heeft wat verlatingsangst volgens mij. Als er iemand het erf afloopt gaat ze met je aan de loop of als je er naast staat gaat ze gericht schoppen. Ik word niet boos beloon alleen als ze weer rustig word en ga dan door met het werk wat ik aan het doen was. Maar rustig blijven is een pré

floorxocean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 17:41

Jaa dat is ook zo, maar kan ik iets doen zodat ik misschien wel alleen naar buiten kan.. of hoe ik dit kan afleren

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:43

Kun je niet met haar aan de hand leren om alleen naar buiten te gaan? Gewoon eerst een paar meter van het erf af, en dan weer terug en t zo opbouwen, klinkt vast heel debiel, maar ik kan het niet beter uitleggen. Sorry
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 03-12-06 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

floorxocean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 17:46

Jaa, dat doe ik echt al heel lang, en op het voorpad bij de stal gaat het wel..maar hoe verder je gaat hoe vervelender.. maar wat jij zegt is inderdaad heel goed! bedankt