Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) 

En kinderrijlaarsjes zou ik even mee wachten, neem gewoon caplaarzen of chaps met kaplaarzen
Esmeralda schreef:je kan ook een goedgekeurde fietshelm kopen hoor, die passen vaak beter bij zo,n klein kind dan een echt cap.Bovendien spreken de kleurtjes ze veel meer aan.![]()
Mocca schreef:Esmeralda schreef:je kan ook een goedgekeurde fietshelm kopen hoor, die passen vaak beter bij zo,n klein kind dan een echt cap.Bovendien spreken de kleurtjes ze veel meer aan.![]()
Ik zou toch voor een echte cap gaan. Fietshelmen zijn veilig voor ongelukken met de fiets, en dan val je heel anders dan van een paard. Die helmen zijn dus ook op heel andere punten verstevigd.
. floor01 schreef:Als je een casco neemt kan de de capmaat ook verstellen en dan kan de cap best lang mee, terwijl het hoofd van dochterlief gewoon doorgroeit.
floor01 schreef:Als je een casco neemt kan de de capmaat ook verstellen en dan kan de cap best lang mee, terwijl het hoofd van dochterlief gewoon doorgroeit.

Caira schreef:Toch wil ik even een kanttekening zetten.
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de gevolgen van paardrijden op zo'n jonge leeftijd en het blijkt niet goed te zijn voor het bekken en de heupen. Denk daar dus wel om!

Dat ze die zo klein al maken. Ook veiligheidcaps heb je bij de meeste ruitershops wel tekoop. BP weet ik zo niet. Wat ook schattig is is zo`n klein mini poetstastje met een mini hoevenkrabber, mini harde en zachte borstel en een mini roskam. Die heb ik voor mijn minishetje nl ook