Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

amondi schreef:bedenk ook even wat je ouders wel willen betalen: les, startkaart, coupons, vervoer, startgeld, etc. Zorg dat je zeker weet dat ze die zaken wel willen vergoeden anders wordt het helemaal een gebed zonder einde.
daar heb ik geluk mee en gewoon met vriendinnen meegaan
..! haha
echt van die bosruiters
!
mssn is dat een oplossing dat je mssn zoiets zelf ook kan regelen
WenK schreef:Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Nu zijn er bij mij 2 a 3 wedstrijden per jaar die georganiseerd worden waar ik makkelijk te paard heen kan (10 minuten stappen). Verderop worden ook wel wedstrijden georganiseerd, maar das al gauw 3 kwartier tot een uur rijden (met draf en een galopje). Is dit niet te ver?
WenK schreef:Nee de betreffende wedstrijden zijn enkel zomerseizoen en in het weekend.
Het gaat mij er om of het paardje het conditioneel aan zou kunnen, realistisch gezien om een uur heen, 2 proefjes en een uur terug te rijden...
WenK schreef:Het gaat mij er om of het paardje het conditioneel aan zou kunnen, realistisch gezien om een uur heen, 2 proefjes en een uur terug te rijden...
horse_adorer schreef:We hebben inmiddels een trailer, maar daarvoor leende we er een van de eigenaar van stal. Je hebt ook bedrijven die lenen. Een auto met trekhaak kan je ook lenen. Je hebt ook mensen die dit voor je doen. Dan betaal je een bedrag en dan brengen ze jou en je paard naar je wedstrijd.
switchx schreef:horse_adorer schreef:We hebben inmiddels een trailer, maar daarvoor leende we er een van de eigenaar van stal. Je hebt ook bedrijven die lenen. Een auto met trekhaak kan je ook lenen. Je hebt ook mensen die dit voor je doen. Dan betaal je een bedrag en dan brengen ze jou en je paard naar je wedstrijd.
Dit is trouwens wel duur, hie rin de buurt dan iig.
Je moet dan en dat betalen en dan ook het startgeld e.d