Ik heb zo'n 10 a 11 jaar geleden op manege zevenkamp gereden. Ik heb daar toen ook een pony in de lease gehad. Dat was casper, een witte e pony. Hij was alrijd erg sloom maar kon erg mooi lopen, hij had z gelopen maar buiten was hij niet betrouwbaar.
Ik heb hem ongeveer 3/4 jaar in de lease gehad .Hij is toen na het laatste ponykamp kreupel geraakt en ben ik met hem gestopt. Kort daarna kreeg ik een eigen pony en ben daar weg gegaan en daarna is de manege failliet gegaan en ben ik hem kwijt geraakt.Wij wouden hem toen kopen maar bertus vroeg toen te veel geld en dat hadden we toen niet. Ik weet niet of hij nog leeft, hij was toen al op leeftijd, maar ik ben erg benieuwt wat er toen met hem is gebeurt enz enz.Ik heb toen eens gehoord dat hij op een manege Ik weet nog wel dat hij vlak voor mijn ook in de lease is geweest bij een meisje margot die later met haar vader 2 friezen had. Ik reed daar in de tijd dat conny nog les gaf.
Wie heeft informatie over hem en eventueel foto's ? Hij zit nog steeds in mijn hart en zou graag meer over hem willen weten.
nee dat helaas niet en o,ja hij was rond de 1,50 hoog
sparkeyboy
Geplaatst: 24-06-09 13:25
hoi
ik ken casper ook. ik rijd op manege pony SPARKEy donderbruine tegen choco kleur aan met bles en wit voetje. mijn moeder deed de lessen invullen. petra met het wijde zwart haar. ik ben haar dochter. petra had manege paard kathinka.
we hebben toen ook kathinka en sparkey gekocht toen de manege weg ging.
misschien heb ik nog foto's van casper en meerder pony's.
gr chantal
lightmorebh
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-09 17:05
hoi, ik lees nu pas je berichtje. ik ken jou en dat paardje niet. maar weet niet of je nog foto's hebt van hem?