hallo allemaal ik ben ellie en ben al vier jaar op zoek naar mijn haflinger ayelt. Ik heb hem vier jaar geleden verkocht wegens gezondsheidsproblemen, maar naar lang revalideren heb ik dat overwonnen. Nu heb ik een groot gemis in mijn leven en dat is natuurlijk ayelt. Wie helpt mij hem vinden hier heb ik nog enekel gegevens van hem Ayelt inschrijfnummer: hf 21708 vader:aristo hf.k. 182 moeder: michette hf.k 5216 fokker: G.E. Dankert-von Dulmen-Krumpelmann te Zevenhuizen
Hij is richting Utrecht verhuist dat is nog het enigste wat ik weet
Groetjes Ellie
i
magda_90
Geplaatst: 02-12-06 22:26
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ofja, hij is niet meer van mij, een tijdje geleden verkocht (aan de manege overigens, hij heeft het er prima naar zijn zin en ik zie hem nog altijd als ik naar mijn paarden ga).
Ik geloof dat deze persoon niet meer op bokt.nl komt, ik heb hierover al 2 keer gePB't in 3 maanden ofzo. Ze stuurd niets terug en geeft hier ook geen antwoord. Ik snap er niet veel meer van.
Zal haar nog even een mail sturen waar hij staat etc. Hij staat iig niet (meer) in Utrecht. Ik heb hem gekocht bij een haflingerfokker/stoeterij oid, in Arcen(www.haflingerhof.nl).
Is het nog nodig dat ik foto's plaats, die het wel doen? En volgens mij kan dit topic dan wel op slot.
was het wel degene van die foto?? ik kan de foto namelijk niet zien. vind wel raar dat ze niet meer reageert zo dringend vind ze het dan ook weer niet om te weten hoe het gaat