Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
timokyana schreef:bij afgekeurd zijn de kosten voor de verkopers bij goed keuring voor jou volgens mij.
) keuring was het beide kosten voor mij.
Zabbie schreef:Ze hebben geen bezwaar tegen keuren, ik heb het nog niet met haar over kosten gehad. Ik denk dat ik haar gewoon vraag "Wat doen we met de keuringskosten als ze afgekeurd wordt".
Zabbie schreef:met betrekking tot de kosten staat er toch niks in de wet ? Ik wil zowieso een koopovereenkomst gebruiken, en daar ook een artikel over de keuringskosten in opnemen.
Citaat:met betrekking tot de kosten staat er toch niks in de wet ? Ik wil zowieso een koopovereenkomst gebruiken, en daar ook een artikel over de keuringskosten in opnemen.
klaasjuhhh schreef:Als het paard wordt afgekeurd, zijn de kosten voor de verkoper. Bij goedkeuring zijn de kosten voor jou.
Urielle schreef:klaasjuhhh schreef:Als het paard wordt afgekeurd, zijn de kosten voor de verkoper. Bij goedkeuring zijn de kosten voor jou.
Dit stukje staat niet in de wet bij mijn weten?
Voor mij is trouwens zowel bij aankoop als verkoop: kosten voor koper. Zelf laat ik alleen klinisch keuren, bij verkoop zijn alle keuringen toegestaan maar wel op eigen kosten.
klaasjuhhh schreef:Zabbie schreef:met betrekking tot de kosten staat er toch niks in de wet ? Ik wil zowieso een koopovereenkomst gebruiken, en daar ook een artikel over de keuringskosten in opnemen.
Volgens mijn instructrice, met redelijk veel ervaring in dit soort dingen, staat dit in de wet. Als jij met het probleem bij een rechter komt, win jij het.

) Scum schreef:
En zoals Sim al zegt; wat is normaal? Ik ken iemand die 30.000 een lagere prijsklasse vind...
(niet ik hoor)