Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(schaam)
Natuurlijk kan je met geen mogelijkheid een proef starten,, maar het is voor de ervaring,, kijken hoe je paard reageerd op drukte etc....
Joki schreef:Ik stop niet met het paard, maar wil eerst weten of hij wedstrijden aan kan anders heb ik nog een ander paard staan voor wedstrijden. Maar ik wil het eerst testen

Joki schreef:Het gaat niet om het oefenen; ik kan hem wel controleren op wedstrijden, maar ik wil juist een jurybeoordeling zodat ik kan zien of het zin heeft om hem te starten. Dit omdat het paard met een enorm zweefmoment loopt waardoor het lijkt alsof hij met een vertraagd bewegingsritme loopt.
Je hebt een officiele jury en krijgt dus ook echte punten. Joki schreef:Het gaat niet om het oefenen; ik kan hem wel controleren op wedstrijden, maar ik wil juist een jurybeoordeling zodat ik kan zien of het zin heeft om hem te starten. Dit omdat het paard met een enorm zweefmoment loopt waardoor het lijkt alsof hij met een vertraagd bewegingsritme loopt.