ik zoek een oud verzorgpaardje van me, die ik helaas toen niet kon kopen
wegens vele omstandigheden, verhuizing van eigenaar, is ze toen verkocht naar wat ik weet een handelaar.de prijs was volgens mij tussen de 1000 en 2000 euro weet het niet zeker dat ik wat ik van der vriendin heb gehoord. de dag voor de ze verkocht werd heeft ze een wondje opgelopen aan een van der voorbenen net boven der hoofd, leek een beetje op een winkelhaakje. niet groot wel we te zien.
ze stond in amsterdam bij een boerin zeg maar, weet niet hoe je het anders moet noemen.
en het was nog voor de winter weet de datum niet meer, van vorig jaar. want ze stonden toen nog dag en nacht op het land.
geslacht: merrie
leeftijd: toen 4 zal nu denk ik 5 a 6 zijn
kleur: vos met kolletje en wat wit op der benen, kan het me niet meer voor halen, en heb ook geen duidelijke foto der van.(en ze had de manen van een fjord dat recht opstaande/vrij kort)
ras: naar mij weten een AV

het was toen ik der verzorg een druk dametje, wou liever niet de wei uit, lekker rond rennen met de groep was leuker. ze was niet 100% verkeersmak ze had nog al schrik voor tractors en grote wagens, voor de rest wel braaf buiten, kon ook lekker lopen, had een aardig tempo der in.
ik wil alleen weten waar ze staat en hoe het met der gaat, en eventueel contact met de eigenaar.
hoop dat ik hier iets verder mee kom.
alvast bedankt domenique
ps. naam was brenda