Pikeur label

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Pikeur label

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 20:42

Hallo Haha!
Ik heb een pikeur diana jasje. De niet-wasbare uitvoering in de kleur zwart. Heel mooi jasje ben er ook dik tevreden over. Maar mijn labeltje op dat flapje is eraf. Vraag me niet hoe het eraf komt want dat zou ik niet weten, misschien draadje los of in de stomerij gebeurt?? Ik heb een mail gestuurd naar pikeur, hun vertelde mijn dat die labeltjes niet los verkrijgbaar zijn. Mijn ruitersportzak vertelde dat ze het wel konde opsturen zodat het er weer werd opgestikt. Mr dan ben ik het natuurlijk een poosje kwijt. En zo'n ramp is het nou ook weer niet.

Nu is dus mijn vraag: weet iemand hoe je daar los aan kan komen (zodat ik het er zelf op kan zetten) of heeft iemand het nog thuis liggen?

Ik wil graag mijn jasje weer compleet hebben.

xx_Irisje

Re: Pikeur label

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:36

zoveel maakt dat merkje toch niet uit ? Tong uitsteken
als je zoeits wilt vinden kan ej t misshcien even beter bij EA gz neer kunnen zetten.

Zatilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:18

ja maar spommige mensen gaat het alleen maar om dat merkje

miss jij niet hoor christel

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 14:21

Nee kijk k heb het jasje gewoon omdat ik het mooi vindt. Maar als ik het wil verkopen krijg je dat gemeker weer dat het jasje niet echt is. (heb ik bij mijn vorige jasje ook gehad) En geloof me er zijn echt mensen die het jasje er dan niet om kopen. En ik vind het zonde als ik het jasje niet meer pas en dat ik het dan niet meer kan verkopen. zijn toch dure jasjes. En ik had wel gedacht dat ik er op een makkelijkere manier aan kon komen. Ben ook niet van plan om er stand en land voor af te lopen want het is ten slote toch maar een merkje maar toch

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:38

C_hristel schreef:
Nee kijk k heb het jasje gewoon omdat ik het mooi vindt. Maar als ik het wil verkopen krijg je dat gemeker weer dat het jasje niet echt is. (heb ik bij mijn vorige jasje ook gehad) En geloof me er zijn echt mensen die het jasje er dan niet om kopen. En ik vind het zonde als ik het jasje niet meer pas en dat ik het dan niet meer kan verkopen. zijn toch dure jasjes. En ik had wel gedacht dat ik er op een makkelijkere manier aan kon komen. Ben ook niet van plan om er stand en land voor af te lopen want het is ten slote toch maar een merkje maar toch

dat begprijp ik helemaal.

* geniale ingeving Tong uitsteken Knip het er in de winkel uit whahahaha. Nee dat is asociaal.

Ik weet het niet.. Misschien heeft iemand een oud pikeur jasje waar je het uit mag knippen?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 17:17

Ja daar dacht ik ook al na.. En je hoeft het er niet uit te knippen maar gewoon het draaidje even los halen en je ziet er niks aan dat het eraf ziet. Op mijn jasje zie je ook niet dat er iets mis. Het was me eerst ook niet eens opgevalen..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:01

Bij mijn Pikeur Diana van wol zit aan de binnenkant ook een merkplaatje van Pikeur, dus eventuele kopers moet je daar maar op wijzen.
Zou wel wat zijn trouwens als je alleen op het merkje een jasje koopt en je die merkjes gewoon los kunt krijgen. Nagelbijten / Gniffelen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 14:15

Ja zit aan mijn binnenkant ook.. Maar geloof er zijn echt mensen die er een jasje niet voor kopen hoor. Vorige keer had ik een jasje van hh. Een meisje wou het kopen omdat ze het zo mooi vond en toen wou ze het opeens niet meer kopen toen ze hoorde dat het van hh was. Dusja en het is best een duur jasje... Maarje voorlopig is het nog niet te klein.. Dus dan maar ff zonder..

Zatilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:19

Was een grappiej hoor christel
ja maar dat ga je dan krijgen. this geen echte pikeur. maarja anders moet je een nieuwe kopen:P

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 15:50

Haha ik leg niet zomaar even 245 euro op tafel. Bovendien is het een heel mooi jasje met of zonder label. En tja als de mensen hem niet willen zonder label weten hun niet wat ze missen Tong uitsteken. Hahah.