ik heb samen met een vriendin van mij 2 jaar terug en verzorg pony gezocht en 2 gevonden.
ik rij op Shadow(zoon van onderstaandé pony)
zij rijd op chanel (de moeder van shadow)
als zij haar zin niet krijgt geeft ze de pony flinké hardé tinken.en dan is het niet dat ik nooi een tik uit deel natuurlijk gef ik shadow ook wel een een tik maar heel stuk minder als zij doet.
somsheeft chanel zelfs de striemen op haar komt staan.
ik heb er heel vaak wat van gezegt en dan gaat zemij de heledag negeren en doet ze alleen maar strenger tegen de pony.Nu weet ik me niet veel raad.Ik heb het trouwens ook al 1x tegen de eigenaar gezegt maar die geeft niet zo veelom die paarden maar heeft er toen wel wat tegen haar gezegt.
- nu komt zij al ruim 5 maanden daar niet meer. maar nu is het probleem dat ze heel bang is en dat vind ik zeer jammer omdat een mooié / leuke pony is. als ze een zweep ziet word ze helemaal hysteries echt dan is ze niet te houden. dan is dat nu al een heel stuk minder.
-ze is ook heel gevoelig bij haar oren omdat ze daar ook wel eens een tik kreeg.als je haar oren wilpoetsen gaat ze achteruit en stijgeren.
-ze is ook heel bang bij het afstijgen, in verband met als de pony ging stiijgeren (kon dat meisje niet goed tegen) stapte ze af en gaf de pony op haar voor en achter benen heele harde tikken
als je dat moet an zien word je heel verdrietig ik zeg er altijd wat van maar dan negeert ze me dus en word het alleen erger.Kunnen julliemij helpen en tips geven om haar weer rustig te krijgen want het is een hele hele liefé en mooie pony. !!
alvast bedankt