Canadian Boots
Heerlijk warm en comfortabel
Materiaal: geolied leder, warme voering en TR
Uitneembare binnenschoen
Maten: 39 t/m 46
Verschillende kleuren
24,99*
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

liannes schreef:lekker, ga ik ophalen, warm uitmesten.....

Tyrza schreef:liannes schreef:lekker, ga ik ophalen, warm uitmesten.....
Je kunt ook met je blote voeten in de poep staan. Is ook lekker warm hoor
! En voor die prijs haal je geen 'normale' ware stal/rijschoenen denk ik?

gabyfedde schreef:Lekker als stalschoenen, maar gevaarlijk als rijschoenen.
Het zijn trouwens ook wel herenmaten, ga ik niet inpassen.
Renske_fjord schreef:ik zag deze ook nog bij de scapino. niet echt om te rijden denk ik, maar wel lekker warm.
irene85 schreef:ja ze zien er lekker warm uit, door de vorm van de schoene blijf je in de beugel haken als je er af zou vallen.
CCCCorine schreef:irene85 schreef:ja ze zien er lekker warm uit, door de vorm van de schoene blijf je in de beugel haken als je er af zou vallen.
Inderdaad, de zool heeft ook veel te veel profiel en is zeer dik. Dit in combinatie met de lompheid van de rest van de schoen, maakt het voor het rijden totaal ongeschikt (beter: levensgevaarlijk).
gabyfedde schreef:CCCCorine schreef:
ja ze zien er lekker warm uit, door de vorm van de schoene blijf je in de beugel haken als je er af zou vallen.
Inderdaad, de zool heeft ook veel te veel profiel en is zeer dik. Dit in combinatie met de lompheid van de rest van de schoen, maakt het voor het rijden totaal ongeschikt (beter: levensgevaarlijk).
. irene85 schreef:Ik stel misschien wel een hele domme vraag dan...heel verstandig hahahah, maar voor op stal zijn ze zeker aan te raden hoor!!
Dan ga je rijden, en trekt je laarzen aan.. koud! brrr, en als je dan gereden hebt, en je trekt deze schoenen weer aan, die inmiddels weer afgekoeld in je kast staan... krijg je dan niet weer koude voeten?
)