Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Alane schreef:hier in de kring:
beste van 1 van de 2 selectiewedstrijden + plaatsing op de kringkampioenschappen.
bij gelijke stand telt de uitslag op de kringkampioensschappen
Alane schreef:nee, 1e plaats is 1 punt... of je nu wint met 210 punten of met 180, 1e plaats is dan 1 punt (dan heb ik het over B t/m M/M2 ) voor Z/ZZ springen vrije inschrijving regiokamp. Z1/Z2 eenmalige selectiewedstrijd.
kringkampioenschap Z/ZZ dressuurZ1 paarden en Z1/Z2 pony's, beste op het kringkampioenschap is kringkampioen, Z2 paarden proef van de maand + kür op muziek.
tnminste zo lees ik het op www.kringtwente.nl

Alane schreef:ook niet, dan is de plaatsing op het kringkampioenschap doorslaggevend
valiantS schreef:Alane schreef:nee, 1e plaats is 1 punt... of je nu wint met 210 punten of met 180, 1e plaats is dan 1 punt (dan heb ik het over B t/m M/M2 ) voor Z/ZZ springen vrije inschrijving regiokamp. Z1/Z2 eenmalige selectiewedstrijd.
kringkampioenschap Z/ZZ dressuurZ1 paarden en Z1/Z2 pony's, beste op het kringkampioenschap is kringkampioen, Z2 paarden proef van de maand + kür op muziek.
tnminste zo lees ik het op www.kringtwente.nl
Oke is dan duidelijk per regio anders, Het Z heeft in onze kring (kring6ZHE) ook gewoon 3 selectiewedstrijden voor het kringkampioenschap en afvaardiging naar de regio.
Maar dat was niet de vraag .
Die plaatsingspunten daar waren we het over eens, maar nu als er een aantal combies gelijke plaatsingpunten heeft.
Dan telt in onze kring het gereden percentage en in dat geval maakt het dus wel uit of je
180 of 210 punten hebt gereden!
valiantS schreef:Alane schreef:ook niet, dan is de plaatsing op het kringkampioenschap doorslaggevend
Volgens mij gaat het over het kringkampioenschap![]()
Het is duidelijk per regio verschillend.
Citaat:Volgens mij gaat het over het kringkampioenschap
Alane schreef:Ik heb het ook enkel over onze kring....
mijn vorige post was enkel een antwoord op hetgeen jij schreef nav een quote van mij..Citaat:Volgens mij gaat het over het kringkampioenschap
vandaar dus mijn antwoord
maar datgeeft niet
valiantS schreef:Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaalmaar datgeeft niet