trailerprobleem

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nathe

trailerprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 19:58

ik ben de zoveelste met een trailerprobleem. thuis gaat mijn paard rustig de trailer op. geen problemen dus. tot dat we terug moeten vertrekken op de manege. dit is gewoon een regelrechte ramp. soms doet hij het goed maar tegenwoordig is het verschrikkelijk. hij begint te steigeren voor de trailer, rent gewoon de straat op en dit wel 10 keer achter elkaar. en hij heeft dus helemaal geen angst van de trailer. hij vindt het gewoon amusant. zijn oortjes naar voor, in rust staan, wegrennen met de staart in de lucht en dergerlijke. dit is gewoon zeer frustrerend. hij lacht ons gewoon uit. we hebben alles al geprobeerd.
hebben jullie enkele ideeen om mij te helpen?

monya

Re: trailerprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:40

Ideetjes genoeg, veel topics ook hierover, je kunt ook even spieken op onze website, daarop staat niet alleen info maar ook artikelen bij nieuws over trailerladen die je misschien op weg helpen.

Boundless

Re: trailerprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:18

Mijn paard heeft ongeveer hetzelfde alleen andersom niet van stal weg willen en terug naar huis rent ze er zowat in.
Ik doe altijd het halstertouw door middel van een lus om de neus heen, de pest is dat ze steigeren omdraaien en weg zijn maar ik laat mijn stalhouder het een paar keer doen die weegt 100 kilo en dan gaat het niet zo makkelijk en na een paar keer doe ik het zelf weer en gaat het prima, maar als er een tijd tussen zit bv een paar weken cq maanden laat ik hem het altijd doen werkt perfect!