ik had al besloten z'n hoofd en benen niet te scheren. had de eerst keer namelijk een model geschoren en toen was hij al best zeikerig. maar op het eind was hij best braaf. al vond hij het op z'n hals niet echt leuk.
maar met hoofd en benen vertrouw ik hem toch niet, en ik nog geen zin om dood te gaan of zo'n oog eruit te prikken
naja dus besloten hem helemaal te scheren (behalve hoofd en benen dan) want ondanks dat ie in model geschoren was zweette hij nog best erg.
ging er van uit dat hij nu wel wat braver zou zijn omdat het de eerste keer helemaal niet zo verkeerd ging voor rowdy's doen (tis nogal een zeikerd)
nou hele paard geschoren... beetje zeikerig in het begin, maar ging prima... totdat ik bij z'n hals kwam.
echt niet te scheren dus! met heel veel moeite en geduld heb ik nu bijna z'n hele hals geschoren. maar t laatste stukje gaat echt niet.

praam erop helpt nog niet een beetje. hij draait gewoon helemaal door als dat apparaat richting hals gaat.
hoe zouden jullie dit oplossen? heb vandaag een paard voor iemand geschoren en die had hem een kalmeringspasta gegeven (tranquigel geloof ik) maar dat hielp in mijn ogen niet echt. hoofd hebben we met praam gedaan en toen was dat paard 10x suffer als met kalmeringsmiddel.
vrees dus dat zoiets niet gaat helpen bij rowdy.
maar een DA late komen voor dat kleine stukje vind ik ook wel een duur grapje.
wat is jullie ervaring met kalmeringspasta's met zo'n paarden?
of hebben jullie een ander goed idee?