Leren Rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Leren Rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 17:18

Ik ben alvast een beetje aan het rondzoeken/kijken en vergelijken op het internet naar verschillende soorten rijlaarzen.
Graag zou ik willen weten welke rijlaarzen jullie zelf hebben, of waar jullie goede ervaringen mee hebben.

Ik heb van bijv. van Petrie gehoord dat het rundsleer is met een coating erover, maar dat juist die coating heel snel slijt en het daardoor lelijk wordt.

Er vanuit gaande dat de leren rijlaarzen ongeveer 5x per week worden gebruikt, incl wedstrijden. Welke zouden dan het beste zijn? Ze moeten natuurlijk niet na een paar maanden al helemaal lelijk geworden zijn, dan liever wat meer geld neerleggen voor betere kwalitieit.

gr karin

ankieJ

Re: Leren Rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:45

Ik heb ook leren rijlaarzen, Helaas nu bijna te klein. Ik vind ze wel fijn op het begin is het erg wennen maar na een tijdje zit het gewoon erg lekker. Mmm er zijn heel veel goede rijlaarzen je kan gewoon het beste kijken bij ruitershops en daar aan die mensen vragen.

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:48

ik heb al 2 jaar Derby's ze zijn van rundleer. het model weet ik niet, maar ik heb ze zon 3x in de week aangehad door de mest, modder enz! en ze zien er nu nog redelijk goed uit. ik ben er niet echt zuinig op geweest Bloos

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:33

viewtopic.php?f=118&t=686559

kijk eens even in dit toppic daar heb ik een overzichtje neer gezet van verschillende modellen van petrie + uitleg + verschillen + prijzen!