Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Niezzz schreef:Waarom zou het niet mogen eigenlijk? omdat het dan te pijklijk zou zijn?

Nibbit schreef:Heel officieel mag het niet. Je moet nl met compleet / heel harnachement starten. Maar wat voor jury zal daar op letten?
Och, als de zweep er voor de rest gaaf uitziet zal het wel niet te zeer opvallen.
Starbreeze schreef:Ik ben er op een kampioenschap wel eens op gecontroleerd, het mag officieel niet!
Renske_ schreef:Starbreeze schreef:Ik ben er op een kampioenschap wel eens op gecontroleerd, het mag officieel niet!
bij de pony's is een max. lengte van je zweep en sporen vastgesteld, weet nog uit mn ponytijd dat toen bij controle op oa de kampioenschappen mn zweep te lang was ik het touwtje eraf heb gesloopt, toen was mn zweep niet meer te lang en dus wel toegestaan
lijkt me dus dat je zonder dat touwtje best mag starten, toen iig wel
sammie_44 schreef:Ik heb er wel eens commentaar op gehad, een nieuwe kost je niet de hart uit je lijf, dus koop gewoon een nieuwe en dan heb je sowieso niet een puntje minder, wat soms wel voor een winstpunt kan zorgen!
Starbreeze schreef:Renske_ schreef:bij de pony's is een max. lengte van je zweep en sporen vastgesteld, weet nog uit mn ponytijd dat toen bij controle op oa de kampioenschappen mn zweep te lang was ik het touwtje eraf heb gesloopt, toen was mn zweep niet meer te lang en dus wel toegestaanlijkt me dus dat je zonder dat touwtje best mag starten, toen iig wel
Tussen gewoon doen en mogen zit een heel verschil...