[PG] Mon-Ami, 15-jarige ruine draver ruin (Amsterdam)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

[PG] Mon-Ami, 15-jarige ruine draver ruin (Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 10:00

Huilen GEZOCHT MIJN MON-AMI Huilen

Huilen Ik hoop bij deze het spoor van mijn vorige E-pony te vinden Huilen

Het gaat om:

* Mon-Ami (kan verander zijn)
* 1.56,5 hoog
* Ruin
* bruin met heel klein kolletje en links voor wit voetje en rechts achter wat wit
* Geboren 30-05-1992 (15 jaar ongeveer)
* Draver
* Geen papieren, wel een chipnummer en paspoort.
* Mon-Ami heeft een soort van een brandmerk in zijn linkerhals maar dan moet je echt heel goed kijken en als je het ziet dan lijkt het sprekend op een nummer, en ook aan zijn linkerkant van zijn hoofd heeft of had hij een witte vlek zitten (vermoedelijk daar voor mijn tijd een wond gehad).

Mon-Ami was niet makkelijk met rijden maar ook niet gemeen als je galoppeerde dan zat hij met voorbenen in galop en achterbenen draafde hij. Springen kon hij ook goed en dressuur wat minder als je het eenmaal voor mekaar had om hem aan de teugel te rijden dan loopt hij echt perfect. En buitenritten vond hij ook helemaal geweldig behalve vrachtwagens en tractors (bij mij dan, misschien is dat nu over).

Huilen Ik had mon-ami gekregen van mijn moeder in 2001 en we hadden hem gekocht van mensen uit Drachten en wij hebben hem verkocht ergens in 2003. Ik heb eerst op manege gerner gestaan in Dalfsen, daarna ben ik vanuit Dalfsen met mon-ami naar een andere stal gegaan namelijk in Lierderholthuis bij Gé Hollack (deze man had mon-ami ook van ons gekocht ergens in 2003).En later kreeg ik te horen dat Gé Hollack hem heeft doorverkocht aan zijn hoefsmid en vanuit daar loopt het spoor dood. Huilen

Ik heb helaas geen foto van hem maar heb natuurlijk wel zijn chipnummer en hopelijk dat ik hem dan ook terug kan vinden. Ik zou hem graag nog eens willen zien en hoe het gaat met hem en wat er met hem gedaan wordt e.d.

Alle informatie en als uw pony er beetje op lijkt of beetje aan mijn beschrijving voldoet reageer dan alstublieft. Ik heb ook contact gehad met het knhs en naar aanleiding daarvan ook geen duidelijkheid kunnen achterhalen ivm hij nooit is overgeschreven.

Huilen Mensen reageer aub als uw pony al een beetje aan deze beschrijving voldoet en of heeft u uw pony in en omgeving van Lierderholthuis aangekocht in de tijd ongeveer 2003/2004, laat het mij dan ook graag weten. Huilen

Ik mis hem nog iedere dag ik kon echt alles met hem ook al had ik verdriet hij troostte mij daar elke keer weer mee en we waren de dikste maatjes. Het zal te erg voor woorden zijn dat niemand weet waar hij is en of verblijft en of heeft gekend/gezien. Als ik maar weet hoe het met hem gaat en waar hij nu terecht gekomen is. Huilen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-06 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel iets aangepast.

Anoniem

Re: [PG] Mon-Ami waar ben je? Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:47

EA GZ PP --> OV.

Bella

Re: [PG] Mon-Ami, 15-jarige ruine draver ruin (Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:13

Weet dat er op www.eehzerwold.nl een Mon-Ami staat, weet alleen niet of het ook jou mon-ami is (maar denk reageer maar gezien ik deze naam niet heel vaak hoor).