welk scheermachine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kim1

welk scheermachine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 11:17

Hoi ik wil graag een scheermachine kopen, maar weet niet welke beter is...
En kan ik elk scheerapparaat gebruiken om mijn paard helemaal te scheren??

Deze vond ik op de site van Divoza Horseworld:

Scheermachine Liscop
Door het unieke luchtdoorvoersysteem worden de messen goed bekoeld en worden de haren voor de machine uit geblazen.€ 329.95 Sterke professionele tondeuse met 350 watt motor. Thermisch beveiligd. Goede handligging. Door het unieke luchtdoorvoersysteem in de scheerkop worden de messen goed bekoeld en worden de haren voor de machine uit geblazen. Makkelijk verwisselbare messen en filter. Geleverd in kunststof koffer. 1 jaar garantie.

Heiniger scheermachine
120 watt motor. Hoge scheersnelheid. 1 jaar garantie. Compleet met messen en olie. Verpakt in handige kunststof koffer.€ 289.96 Robuuste en prijsgunstige scheermachine met 120 watt motor. Hoge scheersnelheid. 1 jaar garantie. Compleet met messen en olie. Verpakt in handige kunststof koffer.

Tondeuse Moser magic blade
Professionele opscheermachine met verwisselbare XL-power accu's, zodat u non-stop door kunt gaan met scheren.€ 165.01 professionele opscheermachine met XL power accu's, zodat u non-stop door kunt gaan met scheren wordt geleverd met messenset, 4 verschillende opzetkammen, einigingsborstel en olie voorzien van superscherpe verchroomde Magic Blade

Scheermachine Econom II
De welbekende robuuste scheermachine. Voorzien van een sterke 200 Watt motor. Hoge scheersnelheid.€ 398.00 De welbekende robuuste scheermachine. Voorzien van een sterke 200 Watt motor. Hoge scheersnelheid. 1 jaar garantie. Geheel compleet met messen en olie.

Moser Avalon Cordless
Accu apparaat (snoerloos). Lucht gekoeld met 1 speed motor.€ 299.00 accu apparaat (snoerloos)
lucht gekoeld 1 speed motor tondeuse met zware motor inclusief een set messen geleverd in koffer

Moser Artiko
220 volt. Lucht gekoelde opscheermachine.€ 229.96 220 volt lucht gekoeld 2 speed motor tondeuse
inclusief een set messen geleverd in koffer

Wahl Pro series
Draadloze opscheermachine.van 119.95nu voor € 109.96 opscheermachine
230 volt 50 Hz draadloos 45 min. scheren zonder stroom inclusief mes en opzetkammen
plus een gratis extra mes t.w.v 30,- normale verkoopprijs 139,95

Scheermachine Moser Rex
Handige en stille opscheermachine voor oren, kootholtes en benen. 1 jaar garantie. 220 Volt.
€ 89.95 Handige en stille opscheermachine voor oren, kootholtes en benen. 1 jaar garantie. 220 Volt.

Met welke hebben jullie ervaring, de goede en de slechte??
Ik hoor het graag.

groetjes kim

Anoniem

Re: welk scheermachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:19

--> SV

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 23:50

Ik heb zelf een Heiniger,die scheert goed en heeft geen hard geluid.Ik scheer ook vaak met een Liscop,die maakt meer lawaai,maar scheert wel fijn en ligt goed in de hand.Alleen als je het hoofd moet scheren,blaast hij alle haren in je gezicht ,omdat de luchtgaatjes precies aan de zijkant zitten.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:19

Bedankt voor de link Ja