Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikje schreef:Ik ben op zoek naar paarden die van de stoeterij de Fortuna Hoeve te Pesse (Drente) afkomstig zijn.
De paarden hebben allemaal een naam die eindigt op Fortuna, bijvoorbeeld Orion Fortuna.
Wie o wie kent er een, weet er een te staan, of nog mooier; Heeft er zelf eentje?
Relaxed schreef:Zaterdag heb ik in Emmen selectie voor de drentse kampioenschappen en dan start er voor mij iemand met een Abantos die fortuna in zijn naam heeft...
Edit: Parab fortuna...
Nou ja, kennen is misschien een beetje een groot woord - ik ben een paar jaar terug een aantal weken op de Fortuna Hoeve geweest en heb Parab daar een keer zien lopen (zijn eigenaresse kwam daar geregeld met hem heen om les te nemen), ik vond het een erg mooi dier. Enigma schreef:Relaxed schreef:Zaterdag heb ik in Emmen selectie voor de drentse kampioenschappen en dan start er voor mij iemand met een Abantos die fortuna in zijn naam heeft...
Parab? Die ken ik welNou ja, kennen is misschien een beetje een groot woord - ik ben een paar jaar terug een aantal weken op de Fortuna Hoeve geweest en heb Parab daar een keer zien lopen (zijn eigenaresse kwam daar geregeld met hem heen om les te nemen), ik vond het een erg mooi dier.
IniminiLover schreef:rijden ze ook op conouren of heb je mischien een foto van eentje
want ik kom vaak op concouren en ook wel in pesse maar ik let daar niet zo op stuur me maar een pb dan anders vergeet ik het weer
Steffie89 schreef:Mijn nicht heeft ook een fortune; Lady fortuna
Enigma schreef:Relaxed schreef:Zaterdag heb ik in Emmen selectie voor de drentse kampioenschappen en dan start er voor mij iemand met een Abantos die fortuna in zijn naam heeft...
Parab? Die ken ik welNou ja, kennen is misschien een beetje een groot woord - ik ben een paar jaar terug een aantal weken op de Fortuna Hoeve geweest en heb Parab daar een keer zien lopen (zijn eigenaresse kwam daar geregeld met hem heen om les te nemen), ik vond het een erg mooi dier.