Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
...Rijhelm was kapot, maar zag er niet kapot uit. Toch maar een nieuwe rijhelm gekocht.
)
Dat ´ding´ beschermt wel je hoofd mocht het een keertje nodig zijn 
. 
) Ik was achter op me hoofd geknald, watn was achterover gevallen, door het steigeren. Beter het zekere voor het onzekeren, en een cap is niet zo duur, en je hoofd kun je niet vervangen
suuzer schreef:Idd, ik ga nieuwe aanschaffen, dacht er al langer aan, maar dit geeft zeker de doorslag. Nu nog een redelijke vinden, maar daar kom ik wel uit.![]()
Bedankt iedereen, voor de reacties.
En niet weer vallenhe?
. Onyx88 schreef:Ik had voordat ik mijn nieuwe cap kocht een van Geologic. Goedgekeurde cap. Ik ben heel hard op mijn hoofd gevallen en ik kon zelfs de deuk in mijn cap voelen als ik met mijn hand over de "schil" ging. Ik heb meteen een nieuwe gekocht. Ik zou ook als ik jou was meteen een nieuwe kopen. Beter een nieuwe cap dan een nieuw hoofd...

zeker regelmatig cap vervangen, (ben ook zo een die m af en toe s laat vallen,
) controleer ook vaak of er deukjes in zitten, (kon je met die oudere caps heel goed voelen, ) maar nog steeds is het als ik op me hoofd val = nieuwe cap. en nee daarom schaf ik dus geen al te dure cap aan, heb nu die van harry horse met zo'n streep eroverheen, dies lekker dun en licht, maar wel veilig en geen paddenstoelenhoofd