nat nat en nog eens nat!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

nat nat en nog eens nat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 09:22

Hey

Ik heb vandaag wedstrijd gehad in Liempde, mocht binnen losrijden maar proef moest buiten. Losrijden binnen ging SUPER, losrijden buiten (kwartier voor mijn proef, anders krijg je rare reacties bij mijn Haike) ging wat minder.
Mijn eerste proef ging naar omstandigheden goed (denk aan zand+regen=heeeeeel veel modder, plensbui tijdens mijn proef en als eerste in en grotere bak (de AB had voor mij gereden) ) Wel uit de galop gevallen tijdens middengalop, en tijdens de contragalop maar jah, ik was niet omgevallen.
Mijn tweede proef moest ik in een indien mogelijk nog slechtere bak. Haike durfde helemaal niet meer te galoperen en schouderbinnenwaarts linksom was nogal slecht. Wel was de middenstap heel goed! Was het enige waarmee hij naar de grond mocht kijken terwijl haike dat de hele proef al deed.

De prijsuitreiking: ik was mijn 1ste proef laatste (van de 8) met 149 en mijn tweede proef 3de met 148 punten. Dus 2 keer geen prijs, maar binnen wel super gereden.

Nou heb ik nog een vraagje, eigenlijk 2.
- Mag je bij de pony's M1 dressuur met hoedje rijden? Reed namelijk iemand.
- Ik startte tegen een Duits meisje, hoe kan dat? En wat klinken die proefjes trouwens leuk, verstaat er helemaal nix van!

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 11:26

misschien woonde da meisje pas in nederland ofzo anders snap ik het ook niet hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 17:20

had maar gezegd dat je moest starten had ik even kunnen komen kijken!!!