mijn vriendin (kimlovemaggy op bokt) heeft een verzorg haflinger (ze moest weg dus vandaar dat ik dit post want het heeft wat haast!) en ze wil wedstrijden gaan rijden.
Nu heeft ze van de club een formulier gekregen (uiteindelijk) en heeft ze alles ingevuld behalve het levensnummer.
wat is het probleem:
iemand die ik ken en op het KNHS werkte zei dat het begon bij haflingers met een letter (dat heeft deze haf ook maar dat nummer erachter is heel lang) in het vakje kunnen maar 9 letters/cijvers.
dus wij denken dat dit het niet is (alhoewel er ook levensnummer voor staat) maar het past gewoon niet in de vakjes!
WEET IEMAND OF JE DAN DE LAATSTE 9 CIJVERS OFZO MOET AANHOUDEN OF IS HET EEN ANDER NUMMER?
nu nog een probleem:
de pony is nog nooit officieel gemeten en kimlovemaggy wil per 1 januari 2007 starten maar ze moet datum van laatste meting invullen.
ze wil de haf nu wel laten meten maar in Januari zou het dan weer moeten omdat de pony dan weer een jaar ouder is + dat het dan op de club is dat meten voor het nieuwe jaar.
MOET ZE DAN NU GEWOON EEN SCHATTING INVULLEN EN ER EVEN EEN BRIEFJE BIJ DOEN DAT DE PONY 8 JANUARI OFFICIEEL GEMETEN WORD?
wie weet het en helpt ons er even mee?
En waar moet je allemaal kopieeen van bij doen?
ik heb er even een foto bij van het paspoort van de haf (nummers zijn onherkenbaar)
1e regel is de naam
2e regel dat lange levensnummer waar het allemaal om draait
3e regel istransponder nummer (die moest je weer apart invullen)
hopelijk kan iemand ons helpen want we klungelen er al even mee en bij het KNHS zijn ze een beetje onduidelijk (of het paspoort is gewoon anders want bij mijn pony zie je het zo staan en kun je alles zo overnemen!)
gr. amazingstar