Neopreen handschoenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Neopreen handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 23:22

De winter komt er weer aan en dus de koude handen... Zo koud dat het gewoon pijn doet. Tijdens het rijden heb ik er geen last van, maar dat stalwerk met al die die metalen delen... Huilen

Heb inmiddels uitgevonden dat neopreen handschoenen met evt. een fleece handschoentje eronder voor mij het beste werken. Maar het paar dat ik heb begint erg sleets te worden... Heb ze ooit van iemand overgenomen, dus geen idee waar ze vandaan komen. Iemand een idee waar ik dergelijke handschoenen (online?) kan kopen? Hoeven dus niet geschikt te zijn om mee te rijden.

Antheman

Re: Neopreen handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:59

Ze waren van Horselover Margreet.

Ze hebben nu een hele nieuwe collectie met neopreen handschoentjes, veel mooier en degelijker dan die jij nu hebt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:53

kitt verkoopt ook neopreen handschoenen. ook met een dunnere kunstleren binnenkant zodat je wel goed contact met de teugels hebt
www.bluebalance.nl

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 10:58

Ik hoef er niet mee te rijden Knipoog

Die site kende ik al ja, heb de dealerlijst al eens doorgespit, maar daar kwam ik niet echt mee verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:13

Harry's horse heeft ook neopreen handschoenen, maar ik wil je aanraden om die niet te kopen Knipoog

Ze zijn te dik waardoor je het gevoel echt kwijtraakt.

Ik moet trouwens zeggen dat mijn Roecklhandschoentjes ook nog steeds lekker warm zijn, ook al zijn ze flinterdun! Misschien is dat wel een hele mooie combi met een fleecehandschoentje eronder Lachen

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:19

wij verkopen ze van:

roeckl,
horka,
hh.

helaas verzenden wij niet Haha!

Citaat:
Ik moet trouwens zeggen dat mijn Roecklhandschoentjes ook nog steeds lekker warm zijn, ook al zijn ze flinterdun! Misschien is dat wel een hele mooie combi met een fleecehandschoentje eronder

de roeckl handschoenen zijn er ook met fleece erin!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:21

Margreet schreef:
Ik hoef er niet mee te rijden Knipoog

Die site kende ik al ja, heb de dealerlijst al eens doorgespit, maar daar kwam ik niet echt mee verder.

Ingrid van Berlo is dealer van Blue Balance en ze is een online ruitersportzaak. www.ingridvanberlo.nl
Ik vrees alleen dat ze ze niet op voorraad zullen hebben.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 10:40

En dat laatste is dus overal het probleem...

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:01

Ik heb ooit een paar neopreen handschoenen gekocht van S&K in een kleine ruitershop hier in de stad. Heb ze nog steeds en ze zijn heerlijk warm!

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:03

ik verkoop en heb zelf de neoprene handschoenen van S&K en ook die dikke van Blue balance en KITT, super gewoon, die van S&K gebruik ik om te rijden en die andere voor de stallen en gewoon verder overal voor, Ik heb een vreselijke hekel aan koude handen en het enige wat beetje warm blijft is neoprene, hetzelfde met chaps, die heb ik ook van neoprene anders is het me te koud.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:36

Ik heb ze vorig jaar bij Bakker in Hilversum gekocht.
Zijn hele fijne handschoenen. De bovenkant is neopreen en de onderkant van een soort kunst suede zodat je aan de binnenkant geen dikke stof hebt. Ze zijn heerlijk warm

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 18:41

Ze hebben bij de lidl deze week ook waterdichte (rij)handschoenen. Weet niet of ze ze nu nog hebben.
Je hebt ze in het blauw en rood, zit ook fleece binnenin, en waterdicht, is 100 % polyester.
Aan de binnenkant zitten ook een paar stukjes suède, bij de vingertoppen en in het midden van de hand zeg maar.

miles15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:40

Bij Scheltinga Ruitersport hebben ze Neopreem van Harry's. Gewoon goeie voor ongeveer 9 Euro. Als je ze belt willen ze ze misschien op de post gooien!!!!