[PG]Mijn oude Welsh cob Sonja, mogelijk in zeeland..!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

NeverForgetS

[PG]Mijn oude Welsh cob Sonja, mogelijk in zeeland..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 18:12

Hallo,

Ik ben nog steeds op zoek naar mijn pony die ik anderhalf jaar geleden heb moeten verkopen.
Hallo,
Ik heb in mei 2005 mijn pony Sonja verkocht. Deze is naar zeeland gegaan naar een man en vrouw met 2 kinderen. Wij zijn wegens omstandigheden het telefoonnummer en de naam kwijt geraakt, en die zou ik graag weer willen.
Ik heb wat info over de pony:
Naam: Sonja ( kan inmiddels veranderd zijn)
Leeftijd: 18
Vader: Rosedale Ashleight
Ras: Welsh cob/ Arabier
Hoogte: 1,45
Graag zou ik de naam of het telefoonnummer
van de mensen willen weten.
Kent u de mensen of de pony zou u mij dan
willen mailen, lucienneloves@hotmail.com
Ik zou de pony graag een keer terug zien om goed
afscheid te kunnen nemen, omdat ze op de dag dat de mensen
kwamen kijken ook meteen is weggegaan en ik dus niet goed afscheid heb kunnen nemen. En daar nog steeds erg mee zit.
Alvast bedankt
Mvg. Lucienne Schenning

Zo ziet mijn pony eruit:
Afbeelding
Afbeelding
http://img47.imageshack.us/my.php?image ... atswc4.jpg

NeverForgetS

Re: [PG]Mijn oude Welsh cob Sonja, mogelijk in zeeland..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 17:00

is er niemand die mijn paardje heeft gezien?:(:(

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:04

sorry maar ik denk dat hij dan niet meer in leven is als er niemand reageerd ik ken hem ook niet

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:06

gipsyboy schreef:
sorry maar ik denk dat hij dan niet meer in leven is als er niemand reageerd ik ken hem ook niet

Vind je dat niet een beetje drastisch? Het kan toch ook dat mensen die deze pony wel kennen niet op bokt zitten! Bokt kent veel leden maar nog niet heel de paardenwereld zit op bokt!

Vitphant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:37

Nathazzz schreef:
gipsyboy schreef:

Vind je dat niet een beetje drastisch? Het kan toch ook dat mensen die deze pony wel kennen niet op bokt zitten! Bokt kent veel leden maar nog niet heel de paardenwereld zit op bokt!

Idd, zo snel zijn ze niet dood hoor!

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:31

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ze lijkt een beetje op de pony van mijn nichtje, die nu 19(de pony ,dus) is. Zij heeft hem ong. 1.5 jaar. Zij hebben hem in Gelderland gekocht dacht ik en zij heeft een papier. Zij heeft dacht ik ook witte beentjes(2 of 3). Ik weet wel dat het een super brave pony is. Kan dit kloppen of lijkt het er niet op??( anders bel ik mijn zusje er even over)

neverforget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 14:17

santos schreef:
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ze lijkt een beetje op de pony van mijn nichtje, die nu 19(de pony ,dus) is. Zij heeft hem ong. 1.5 jaar. Zij hebben hem in Gelderland gekocht dacht ik en zij heeft een papier. Zij heeft dacht ik ook witte beentjes(2 of 3). Ik weet wel dat het een super brave pony is. Kan dit kloppen of lijkt het er niet op??( anders bel ik mijn zusje er even over)

Heej ik was een tijdje niet meer op bokt. Heel erg bedankt voor je reactie..! Heb je misschien ook meer info over de pony of een foto misschien?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:30

hey ik vind het inerdaad grooote onzin dat het beesie meteen dood zou zijn :S kijk eens hoeveel paarden er gezocht worden op het bokt! allemaal dood?? (dan heeft de slager het nog druk de komende tijd Knipoog )

NeverForgetS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 16:44

Nee, mijn paardje is idd nog niet dood. Zo oud is ze nog niet en ik weet gewoon dat ze niet dood is. Heb in oktober nog een foto van haar gezien, een meisje mailde me dat ze mijn pony kende, ze had me zelfs 2 foto's gestuurd (het was sonja)ik haar vragen
waar ze vandaan kwam en of ik tel. nummer van de eigenaars mocht, en ineens kwam ze niet meer online beantwoorde mijn mails niet meer.
Dus dood is ze zekrs niet..!